نماینده ولی‌فقیه در استان همدان به حرکت اشتباه اردوغان به هوای تشکیل امپراطوری عثمانی در ساقط کردن هواپیمای روسی اشاره کرد و ادامه داد: اردوغان با تصور تجزیه عراق به این کشور تجاوز کرده و این وقایع سبب فلج شدن اقتصاد ترکیه می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 13 December 2015

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان به حرکت اشتباه اردوغان به هوای تشکیل امپراطوری عثمانی در ساقط کردن هواپیمای روسی اشاره کرد و ادامه داد: اردوغان با تصور تجزیه عراق به این کشور تجاوز کرده و این وقایع سبب فلج شدن اقتصاد ترکیه می‌شود.

به گزارش فارس، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فن‌آوران برتر استانپژوهش با بیان اینکه «پژوهش» یک واژه فارسی و «تحقیق» یک واژه عربی است اظهار کرد: در «تحقیق» علاوه بر «پژوهش» با انجام آزمایشات مکرر به حق و حقیقت دست می‌یابیم.

وی با بیان اینکه ذات اقدس الهی و عالم حق است گفت: عالم مستحکم و استاندارد آفریده شده و سر سوزنی در عالم عیب، نقص، سستی، کم‌کاری، عبث و بیهودگی وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ادامه داد: عالم خلقت و قوانین عالم حق است و رسیدن به این حق نیز هنر انسان است که نشان از بزرگی او دارد.

وی با تأکید بر اینکه تمام عالم در وجود انسان خلاصه شده است، افزود: انسان چکیده و فهرست عالم خلقت است و با وجود پژوهش‌های بسیار در خصوص انسان پژوهش و تحقیق کاملی نداریم.

طه‌محمدی خواستار توسعه همه‌جانبه با اولویت پژوهش در دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها شد و گفت: تحقیق، عشق و علاقه و فانی بودن در هدف را نیاز دارد.

وی، وجود دانشمندان در دنیا را فراوان اما اندیشمندان را کم دانست و تصریح کرد: دانشمند بانک اطلاعاتی و اندیشمند نیز تولیدکننده علم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان رسیدن به نتیجه در پژوهش و تحقیق را نیازمند اراده، صبر، ایثار و استقامت برشمرد و خواستار توجه به این امر شد.

وی با بیان اینکه امروز دنیا، تاوان سنگین‌ترین اشتباهات دانشمندان را می‌پردازد، افزود: پژوهشگران در صورت اشتباه باید به آن اعتراف کنند تا جامعه آسیب نبیند، پژوهش‌ها باید با امتحان و تجربه بدون غلط به جامعه ارائه شود.

طه‌محمدی، غربی‌ها را در تحقیق و پژوهش جلوتر از ایرانی‌ها دانست و بیان کرد: از ویژگی‌های بارز غربی‌ها نگاه ژرف و عمیق است و آنان ساده از کنار چیزی عبور نمی‌کنند.

وی در ادامه سخنانش به حرکت اشتباه اردوغان به هوای تشکیل امپراطوری عثمانی در ساقط کردن هواپیمای روسی اشاره کرد و ادامه داد: اردوغان با تصور تجزیه عراق به این کشور تجاوز کرده و این وقایع سبب فلج شدن اقتصاد ترکیه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان اظهار کرد: این کار ترکیه نمونه جهل است و امروز دنیا کارهای اردوغان را محکوم می‌کند که در صورت تعقل و اندیشیدن به عواقب کار بسیاری از این مسائل رخ نمی‌داد.

وی، داعش را زائیده تفکر غلط وهابیت برشمرد و خاطر‌نشان کرد: آتشی که دشمنان و غربی‌ها با ایجاد داعش و تروریست برافروختند دامن‌گیر آ‌ن‌ها شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار