عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: پارک 48 هکتاری همدان در کمترین زمان ممکن باید تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۱۳۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 22 November 2015

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: پارک 48 هکتاری همدان در کمترین زمان ممکن باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش فارس، محمدرضا الیاسی در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه پارک‌ ها در توسعه فضای سبز از اهمیت بیشتری برخوردارند، اظهار کرد: سرانه فضای سبز اجتماعی که بیشتر به پارک‌ها باز می‌گردد در شهر باید افزایش یابد.

وی افزود: از بودجه 300 میلیارد تومانی، تنها 800 میلیون تومان برای توسعه فضای سبز در نظر گرفته شده که رضایت‌بخش نیست و باید افزایش یابد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در پارک‌ها بیشتر فضای سنگی استفاده می ‌شود و فضای سبز کمتر دیده می‌ شود، تصریح کرد: پارک 48 هکتاری باید تعیین تکلیف شود و ایجاد آن به صورت مستمر ادامه یابد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه کاشت درختان در همدان کارشناسی نبوده است، خاطرنشان کرد: برای کاشت درختان از مشاوران مجرب استفاده شود تا با اقلیم و شرایط آب و هوایی همدان سازگار باشند.

علی‌اکبر نظری با اشاره به اینکه می ‌توان از درختانی استفاده کرد که ریشه ‌های افشان داشته باشند، گفت: متاسفانه در همدان برای کاشت درختان مشکلات بسیاری وجود دارد به همین دلیل باید از انواع بومی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه باید از کاشت درخت صنوبر و بید به دلیل آب ‌بر بودن آن خودداری کرد، اظهار کرد: باید از گونه ‌های همیشه سبز در درختکاری همدان استفاده کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار