تفاهمنامه همکاری آموزشی بین اداره‌‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان منعقد شد.
کد خبر: ۱۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷ 14 March 2015

تفاهمنامه همکاری آموزشی بین اداره‌‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان منعقد شد.

به گزارش فارس؛  تفاهمنامه همکاری آموزشی بین اداره‌‌های کل آموزش فنی و حرفه‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان منعقد شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان در حاشیه این مراسم در خصوص تعهدات این دستگاه گفت: معرفی مراکز و دوره‌های آموزشی و ظرفیت آموزشی مراکز به صورت رایگان، تامین مربی برای آموزش دروس مهارتی، تامین تجهیزات و امکانات و منابع آموزشی مورد نیاز مهارت‌آموزان تحت تعلیم از جمله تعهدات این اداره‌کل در این تفاهمنامه است.

علیرضا مهرابی اضافه کرد: علاوه بر همکاری‌های دو دستگاه در اجرای دوره‌های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول‌شدگان نیز از تعهدات این اداره‌کل است.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن این تفاهمنامه و برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی گام موثری در راستای توانمندسازی کارکنان اداره‌کل بنیاد شهید و خانواده‌های آنها برداشته شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان در ادامه سخنان خود از انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی بین اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان خبر داد.

وی در خصوص تعهدات اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: معرفی مراکز و دوره‌های آموزشی و ظرفیت آموزشی مراکز به صورت رایگان با اولویت اعضای سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان، رعایت استاندارد آموزش‌های مهارتی و انجام صحیح آموزش‌های نظری و عملی بر اساس استانداردهای سازمان، تامین مربی برای آموزش دروس مهارتی از جمله تعهدات دیگر این اداره‌کل در تفاهمنامه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار