معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: درشش ماهه ابتدای سال جاری میزان وقوع جرائم دراستان همدان کاهش داشته است.
کد خبر: ۱۲۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 16 November 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: در شش ماهه ابتدای سال جاری میزان وقوع جرائم در استان همدان کاهش داشته است.

به گزارش فارس؛ محمدابراهیم الهی‌تبار درشورای مبارزه با موادمخدراستان همدان با اشاره به عملیات‌های تروریستی درفرانسه اظهار کرد:این وضعیت ازسوی مقام معظم رهبری پیش‌بینی شده بود که درنهایت تکفیری‌هایی که ازسوی کشورهای غربی حمایت می‌شدند موجب مشکل برای کشورهای غربی شوند.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای غربی از گروه‌های تکفیری حمایت می‌کردند و این جریان را وارد منطقه خاورمیانه کردند، بیان کرد: در این میان مردم بی‌گناه قربانی این زیاده‌خواهی‌ها می‌شوند.

معاون سیاسی وامنیتی استانداری همدان با اشاره به برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سرلشگر حاج حسین همدانی در پنج شنبه هفته جاری بیان کرد:مراسم چهلمین روز شهادت حاج حسین همدانی، در حسینیه امام(ره) برگزار می شود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه استان همدان در حوزه امنیت وضعیت مناسبی دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان همدان جرایم خشن وجود ندارد.

الهی‌تبار با بیان اینکه در شش ماهه امسال نسبت به سال گذشته با کاهش جرم مواجه بودیم، از افزایش کشفیات مواد مخدر خبر داد و افزود: استان همدان در حوزه کشفیات و برخورداری از امنیت در بین استان‌های کشور رتبه بالایی دارد.

وی با بیان اینکه استان همدان در مسیر استان‌های مرزی قرار دارد،خاطرنشان کرد: با این وجوداین استان برای قاچاقچیان ناامن شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: مبارزه با مواد مخدرنیازمند یک عزم همگانی است و مقام معظم رهبری نیز دراین خصوص برای همه قوا تکلیف مشخص کرده‌اند که باید مد نظر قرار گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار