رئیس شورای شهر همدان از بررسی و تعیین پارک 48 هکتاری همدان در کمیسیون ماده پنج در هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴ 07 November 2015

رئیس شورای شهر همدان از بررسی و تعیین پارک 48 هکتاری همدان در کمیسیون ماده پنج در هفته آینده خبر داد.

به گزارش تسنیم ، علی‌اکبر نظری در کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان اظهار داشت: موضوع پارک 48 هکتار در کمیسیون ماه پنج استان مطرح شده و گلایه‌هایی در این زمینه وجود داشت، چرا که برخی از اعضای شورای شهر مصاحبه کرده و عدم نیاز شهر به این پروژه را اعلام می‌کنند.

وی افزود: مقرر شد تا هفته آینده شهرداری همدان عملکرد خود از جمله تملک، هزینه‌ها و تغییر کاربری مورد نیاز در رابطه با این پروژه را در کمیسیون ماده پنج ارائه دهد تا بتوان وضعیت را بررسی کرده و این پروژه را تعیین تکلیف کرد.

نظری درباره وضعیت پروژه میدان بار همدان نیز گفت: اگر شهرداری در این زمینه سخت‌گیری دارد برای این است که سرمایه‌گذار و خود شهرداری در آینده دچار مشکل نشود و سرمایه‌گذاری به صورت تضمین‌شده صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اصلاح تفاهم‌نامه شهرداری و سرمایه‌گذاران پروژه میدان بار نیازمند اصلاح است که شورای شهر همدان مصوبه‌ این اقدام را ارائه می‌دهد، عنوان کرد: این مسئله مشکلی نبوده و در مدت یک هفته مسائل مربوط به اطلاح تفاهم‌نامه و مصوبه شورای شهر در این زمینه عملی می‌شود.

رئیس شورای شهر همدان عنوان کرد: اگر این تفاهم‌نامه اصلاح نشود ممکن است دستگاه‌های نظارتی نیز به شهرداری ایراد بگیرند و این مسئله مشکل‌ساز شود که تبعاتی برای سرمایه‌گذار نیز به دنبال دارد.

عضو دیگر شورای شهر همدان نیز در این جلسه نسبت به وضعیت فعلی پارکینگ آقاجانی بیگ اعتراض کرد و گفت: سال گذشته مراسم کلنگ‌زنی پارکینگ آقاجانی بیگ با حضور استاندار و مدیران استانی انجام شد ولی تاکنون کاری برای این پروژه اقدامی نشده است.

محمدعلی پرزاد با اشاره به اینکه شهرداری باید در این زمینه ورود پیدا کرده و تصمیمی جدی در این زمینه بگیرد، گفت: اگر مشکل پروژه پیمانکار است باید اقدام اساسی در این زمینه صورت گیرد چرا که پس از گذشت نزدیک به 10 ماه هیچ عملیات اجرایی در این پروژه صورت نگرفته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار