مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان از ارائه 88 هزار نفرساعت آموزش مهارتی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 06 November 2015
مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان از ارائه 88 هزار نفرساعت آموزش مهارتی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش فارس؛علیرضا مهرابی اظهار کرد: امسال 88 هزار نفرساعت آموزش مهارتی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بهار انجام شد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی در قالب 34 دوره در این شهرستان برگزار شد، از وجود 12 کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان بهار خبر داد.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان همدان با بیان اینکه این آموزش‌ها در بخش‌های ثابت و سیار شهری و روستایی، آموزش داده شده‌اند، افزود: از 37 دوره آموزشی برگزارشده 10 رشته جدید و برای نخستین بار در سطح شهرستان بهار اجرا شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از ارائه بیش از 130 هزار نفرساعت آموزش مهارتی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان اسدآباد خبر داد.

مهرابی گفت: این دوره در قالب 42 دوره در حوزه‌های آموزشی ثابت، سیار شهری و روستایی با حضور تعداد 685 نفر از خواهران متقاضیِ آموزش‌های فنی و مهارتی برگزار شد.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های صنایع دستی، طراحی و دوخت، هنرهای تجسمی، کشاورزی، فناوری اطلاعات، صنایع چوب و ... به علاقه‌مندان ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در پایان سخنانش از توجه وی‍ژه به مهارت‌آموزی در سطح استان همدان به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار