معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه باید در زمینه پدافند غیرعامل کار محتوایی انجام شود، گفت: 325 نقطه پدافند غیرعامل در همدان شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 20 October 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه باید در زمینه پدافند غیرعامل کار محتوایی انجام شود، گفت: 325 نقطه پدافند غیرعامل در همدان شناسایی شده است.

به گزارش فارس، محمدابراهیم الهی‌تبار در سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل در استانداری اظهار کرد: بزرگترین کار در پدافند غیرعامل موضوعات مذاکرات هسته‌ای بود و باید گفت که این مذاکره بزرگترین توافقی بود که پس از جنگ جهانی اول انجام شد.

وی افزود: از سال گذشته در بحث پدافند غیرعامل اهتمام جدی آغاز شده که براساس گزارشات ارسال شده در خارج از مرکز هم این تلاش‌ها وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به گرامیداشت هفته پدافند در استان گفت: این هفته فرصتی است که سیاست‌ها، عملکردها و برنامه‌های این شورا اعلام شود.

وی با بیان اینکه ما باید در راستای گسترش پدافند غیرعامل در جامعه و رسانه‌ها کارهای جدی را به انجام برسانیم، تصریح کرد: باید در زمینه پدافند غیرعامل کار محتوایی انجام شود و در راستای سند منشور فرهنگی باید یک کار فرهنگی را در استان انجام دهیم.

الهی‌تبار با بیان اینکه باید سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش در این زمینه همکاری لازم را با هم داشته باشند، در زمینه اماکن طبقه‎بندی شده نیز خاطرنشان کرد: 325 نقطه پدافند غیرعامل شناسایی شده که باید طرح گذاشته شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 125 تا 200 نقطه انجام شده است، تأکید کرد: امسال براساس گفته کارشناسان هواشناسی، زمستان سردی را پیش رو داریم که در این زمینه باید حوزه بحران و پدافند غیرعامل با برنامه‌ریزی خاصی همکاری خوبی را در این زمینه با هم داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: در بحث پدافند غیرعامل در این هفته باید یک مسابقه در این خصوص برای دانش‌آموزان استان برگزار شود.

وی افزود: با همکاری صدا و سیما نیز باید یک برنامه مستند در این خصوص ساخته شود.

گفتنی است، در این جلسه هر یک از کارگروه‌های پدافند غیرعامل گزارش کاری و برنامه‌های خود را به سمع معاون سیاسی امنیتی استانداری رساندند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار