فرماندار نهاوند گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری درباره انتخابات رای مردم در دست ما امانت است لذا ما حق دخل و تصرف در آن را نداریم.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 08 October 2015
 فرماندار نهاوند گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری درباره انتخابات رای مردم در دست ما امانت است لذا ما حق دخل و تصرف در آن را نداریم.

به گزارش ایرنا؛ کریم حمیدوند در شورای اداری شهرستان نهاوند با تاکید بر بی طرفی برگزار کنندگان انتخابات افزود: هر کسی دارای یک گرایش فکری می باشد اما نباید در برگزاری انتخابات این گرایشها و نظرات شخصی دخالت داشته باشد و عملکرد ما به گونه ای باشد که مردم به ما اعتماد پیدا نمایند.

وی با تاکید بر عدم استفاده از امکانات دولتی به نفع فردی خاص افزود: مدیران دستگاههای اداری علاوه بر حفظ بی طرفی می بایست تدبیری اتخاذ نمایند تا امکانات دولتی نیز به نفع افراد یا گروه خاصی به کار گرفته نشود بلکه لازم است از امکانات بر اساس ضوابط قانونی استفاده شود.

وی بر پیگیری طرحهای عمرانی توسط دستگاههای ذیربط تاکید نمود و گفت: مدیران دستگاههای اداری لازم است نظارت دقیق بر اجرای طرحهای عمرانی داشته باشند و با تمام توان پیگیر اجرای آنها باشند.

حمیدوند جذب اعتبارات ملی را از دیگر کارهای قابل پیگیری توسط مدیران ذکر کرد و گفت: مدیران برای اجرای طرحهای عمرانی خود فقط نباید به اعتبارات استانی اکتفا نمایند بلکه لازک است پیگیر مطالبات خود از اعتبارات ملی باشند تا بتوانند طرحهای خود را به سرانجام برسانند.

وی گفت: برای تخصیص اعتبار دستگاهها عملکرد سال گذشته مد نظر قرار بگیرد تا مشخص شود یک مدیر تا چه میزان توانسته اعتبارات را جذب و آن را مصرف نماید.

فرماندار نهاوند بر نظم و انضباط اداری تاکید نمود و گفت: مدیران ادارات لازم است نظم و انضباط اداری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا بتوانند پاسخگوی ارباب رجوع باشند و موجبات نارضایتی ارباب رجوع را فراهم نسازند .

در این جلسه امام جمعه نهاوند نیز گفت: انسان باید در برنامه زندگی خود همواره مهاجرت معنوی داشته باشد بدین معنی که از بدیها به سمت خوبیها در حرکت باشد و نقاط منفی را به نقطه مثبت تبدیل کند.

وی افزود: مسئولان باید بیش از بقیه به این نکته توجه داشته باشند و همواره نقاط مثبت را تقویت نموده و سعی کنند نقاط منفی را کاهش دهند تا بتوانند خدمت بیشتری به مردم داشته باشند.

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری استان همدان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار