بیست و هشتمین یادواره سردار شهید علی چیت‌سازیان و 100 شهید اطلاعات عملیات لشگر 32 انصارالحسین(ع) در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 06 October 2015
بیست و هشتمین یادواره سردار شهید علی چیت‌سازیان و 100 شهید اطلاعات عملیات لشگر 32 انصارالحسین(ع) در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛ بیست و هشتمین یادواره سردار شهید علی چیت‌سازیان و 100 شهید اطلاعات عملیات لشگر 32 انصارالحسین(ع) در همدان برگزار می‌شود.

دبیر این یادواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان شهدا را الگویی مناسب برای تمام دوران دانست و اظهار کرد: همه ما باید شیوه و راه زندگی شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

رضا سلیمانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست افزود: رزمندگان ایران اسلامی در طول هشت سال با ایثار و رشادت به دنیا نشان دادند این ملت بزرگ در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی متجاوزان می‌ایستد.

وی تصریح کرد: شهدای گرانقدری چون مصیب مجیدی، هادی فضلی، علی شاه‌حسینی و محمد علی جریان از جمله شهدایی هستند که در اطلاعات عملیات در کنار سردار شهید علی چیت‌سازیان حضور داشتند و راه مردانگی و دلیرمردی را به همگان آموختند.

دبیر یادوارهشهید چیت سازیان و 100 شهید اطلاعات عملیات خاطر نشان کرد: بیست و هشتمین یادواره فرمانده دلاور سردار شهید علی چیت‌سازیان و 100 شهید اطلاعات عملیات 16 مهرماه از ساعت 19 با حضور فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن ولایت شرکت گاز همدان برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار