معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: نیروی انتظامی در استان همدان احساس امنیت را به وجود آورده و اعتماد مردم را جلب کرده است.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 05 October 2015
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: نیروی انتظامی در استان همدان احساس امنیت را به وجود آورده و اعتماد مردم را جلب کرده است.

به گزارش فارس، محمدابراهیم الهی‌تبار در مراسم صبحگاه مشترک نیروی مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: فاجعه منا تلخ بود و گویا آل سعود بیشتر از اینکه به فکر مردم و حجاج باشند به فکر قدرت و حکومت خود هستند.

وی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن و بمباران مردم بیگناه بیان کرد: امیدواریم مسلمانان جهان با پیوند و همت بتوانند شرایطی را ایجاد کنند که ملت‌های مسلمان در عزت زندگی کنند و در بزرگترین مناسک سیاسی و عبادی عزادار نشوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان هفته نیروی انتظامی را بهانه‌ای برای قدردانی از تلاشگران در حوزه ایجاد امنیت و آرامش جامعه دانست و افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای بیان سیاست‌ها، رویکردها و دستاوردهای نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به تقدیم 8 هزار شهید و 17 هزار ایثارگر و جانباز از استان در سال‌های حماسه و ایثار خاطرنشان کرد: درب شهادت هنوز به روی نیروی جان بر کف انتظامی باز است و این نیرو در راستای تامین امنیت و ارامش جامعه همواره شهدایی را تقدیم انقلاب اسلامی می‌کند.

الهی‌تبار با بیان اینکه مقام معظم رهبری همدان را دارالمجاهدین خواندند، گفت: در سال‌های دفاع مقدس نیروهای ژاندامری و شهربانی، پایگاه نوژه، تیپ قهرمان، سپاه انصارالحسین (ع) از همدان در جبهه‌ها حضور داشتند.

وی افزود: ده‌ها هزار نفر از مردم استان همدان نیز در قالب نیروهای بسیجی و امدادگر به جبهه‌ها اعزام شدند.

الهی‌تبار خاطرنشان کرد: آسمان استان در سال‌های حماسه و ایثار 500 بار مورد تهاجم دشمن قرار گرفت و همدان 130 بار بمباران شد.

وی با اشاره به آسیب 16 هزار واحد مسکونی در بمباران سال‌های جنگ تحمیلی گفت: استان همدان میزبان مهاجرین جنگ بود و این عزیزان در همدان ساماندهی شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه استان همدان در جنگ با منافقان نیز درگیر بود، بیان کرد: مردم شهیدپرور استان همدان با دشمنان خارجی و دشمنان داخلی مبارزه کردند.

وی با بیان اینکه در بحث سنجش سرمایه اجتماعی در کشور مردم از دو حوزه و شاخص امنیت و درمان راضی هستند، اظهار کرد: امنیت در جامعه حاصل تلاش نیروی انتظامی و نهادهای نظامی و امنیتی است و در بحث درمان نیز دولت یازدهم عملکرد خوبی داشته است.

الهی تبار با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در استان همدان احساس امنیت را به وجود آورده و اعتماد مردم را جلب کرده است، تصریح کرد: مردم استان همدان نسبت به میانگین کشور، احساس امنیت بیشتری را دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار