مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان همدان از آمادگی کامل ارائه دوره‎های آموزش مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای به دانشجویان و فارغ‎التحصیلان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 24 January 2016
مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان همدان از آمادگی کامل ارائه دوره‎های آموزش مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای به دانشجویان و فارغ‎التحصیلان خبر داد.

به گزارش فارس، علیرضا مهرابی در برگزاری نشست توانمندسازی دانشجویان و توسعه همکاری‎های اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان همدان با دانشگاه پیام نور اظهار کرد: درصد بالایی از کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای استان از دانشجویان و فارغ‎التحصیلان دانشگاه‎ها هستند.

وی گفت: استقبال و نیاز دانشجویان و فارغ‎التحصیلان دانشگاهی به کسب مهارت در رشته‌های مختلف، وظایف ما را نسبت به ایجاد بستری مناسب برای این افراد دوچندان کرده است.

مدیرکل فنی و حرفه‏‎ای استان همدان تاکید کرد: اداره کل آموزش فنی وحرفه‎ای، آماده ارائه دوره‎های آموزش مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای ثابت و جوار دانشگاهی و آموزشگاه فنی و حرفه‎ای آزاد در سطح استان به متقاضیان است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان نیز با اشاره به همکاری‎های بین دانشگاه پیام نور و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: در استان همدان 22 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند.

صفی‎الله صفایی با بین اینکه یک‎هزار و 500 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی هستند، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری‎های بیشتر بین دو دستگاه، زمینه افزایش مهارت آنان را نیز فراهم کنیم تا دانشجویان پس از شرکت در دوره‌های مهارتی فارغ‌التحصیل شوند.

در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای بر برگزاری دوره‎های آموزش مهارتی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور در سطح استان در راستای افزایش توانمندسازی دانشجویان تاکید کردند.

مقرر شد با انعقاد تفاهمنامه همکاری، دانشجویان دانشگاه پیام نور بتوانند به صورت ویژه از دوره‎های کارآموزی و کارگاهی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان بهره‎مند شده و در صورت لزوم دوره‌های اختصاصی مهارتی نیز به صورت مشترک برگزار شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار