کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: وزش باد در 24 ساعت آینده با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت همدان را در نوردید.
کد خبر: ۱۵۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 02 January 2016

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: وزش باد در 24 ساعت آینده با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت همدان را در نوردید.

به گزارش ایرنا ،نادر پیرتاج افزود: بیشترین سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته مربوط به نهاوند با 65 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با بیان اینکه با ورود سامانه جدید بارشی به استان از روز جمعه بعد از ظهر وزش باد سرعت خواهد گرفت گفت: با ورود این سامانه جمعه شب و روز شنبه در بیشتر نقاط استان ریزش برف و بارش باران و گاهی وزش باد شدید همراه است.

پیرتاج اظهار کرد: در طول مدت بارندگی احتمال کولاک برف، مه گرفتگی در جاده ه ها و لغزندگی معابر پیش بینی می شود و اواخر روز شنبه سامانه بارشی از استان خارج می شود.

وی با بیان اینکه پس از خروج سامانه بارشی روزهای یکشنبه و دوشنبه دما هوا به طور محسوس کاهش می یابد گفت: کمینه دمای هوای همدان شامگاه چهارشنبه پنج درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده و سردترین نقطه استان نیز در این مدت رزن با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

پیرتاج ادامه داد: آسمان استان تا 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

وی میزان بارندگی همدان در 24 ساعت گذشته را چهار میلی متر عنوان کرد و افزود: بیشترین بارش ها مربوط به اسدآباد با 11 میلی متر گزارش شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوههای مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندیهای زیاد به شدت متغیر است و این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار