مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌‌الملل استانداری خوزستان:
کد خبر: ۸۸۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴ 30 July 2020

به گزارش تابناک خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان؛ سعید رضوانی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خوزستان با بیان اینکه خاستگاه فکری همه ما به موضوع غدیر باز می‌گردد که این مهم یکی از اصول مذهب تشیع است، اظهار داشت: نگاه ما در حوزه روابط عمومی‌ها همیشه محصول ولایت بوده و این مهم را همیشه در راس امور قرار داده‌ایم و موضوع غدیر را به‌عنوان بخش مهمی از زندگی شخصی خودمان پذیرفته‌ایم.

 

وی افزود: ما امروزه در دنیایی پر از ظلم و فساد توانسته‌ایم با استعانت از غدیر و موضوع ولایت ارزش‌های دینی و مذهبی را در کشور و دنیا نهادینه کنیم که باعث رشد و نجات کشور شده است.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان بیان کرد: با توجه به در پیش بودن اعیاد بزرگ غدیر و قربان امیدواریم دستگاه های اجرایی استان برنامه های شایسته و مناسبی در گرامیداشت این اعیاد داشته باشند و ترویج کننده فرهنگ غدیر و ولایت باشند.

 

وی عنوان کرد: امسال با توجه به اینکه آخرین سال فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم است انعکاس خدمات نظام و دولت در استان در بخش های مختلف از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و امیدواریم روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با توجه به محدودیت های کرونا نسبت به انعکاس پروژه ها و دستاوردهای دستگاه متبوع خود در قالب های متنوع مانند موشن گرافی، کلیپ و … در پورتال سازمان و همچنین فضای مجازی اهتمام ویژه داشته باشند.

 

سعید رضوانی تصریح کرد: در سال جاری با توجه به شرایط کرونا طرح آئینه خدمت را شروع نمودیم که در گام اول کارنامه خدمات ۷ دستگاه دولتی در سال های اخیر در قالب موشن گرافی تهیه سد و در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد و به زودی عملکرد و دستاوردهای ۷ دستگاه دیگر در این قالب تهیه و منتشر خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی بیماری ناشی از ویروس کرونا، نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت به‌ صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و همه روابط عمومی‌ها باید برای معرفی دستاوردهای دولتی از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار