کد خبر: ۱۱۶۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷ 10 May 2024

تابناک خوزستان: در دومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران ، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به اتفاق هیأت همراه ضمن بازدید از غرفه شرکت لوله سازی اهواز با مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز گفتگو و بر توسعه همکاری ها تاکید کرد.

مهندس دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در گفتگو با مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تاکید کرد: با شناسایی نیازهای مجموعه های نفت و گاز، ضمن افزایش ظرفیت های تولید به دنبال خلق محصولات جدید با هدف رفع این نیازها هستیم.

در ادامه دکتر نوشادی با اظهار ‌خرسندی با تاکید بر همکاریهای مشترک فیمابین دو شرکت و ظرفیتهای شرکت لوله سازی اهواز بیان کرد: مجموعه صنعتی و تولیدی شرکت لوله سازی اهواز به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع لوله های فولادی انتقال نفت و گاز در خاورمیانه، روحیه خودباوری و امید آفرینی را در کشور تزریق کرده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت افزود: همکاری و مشارکت با شرکت لوله سازی اهواز در اجرای پروژه های ملی در راستای هم‌افزایی و حمایت از تولید داخلی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده ، برای مجموعه مهندسی نفت و گاز ایران حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ادامه داد: در کنار بازار داخل، باید بازارهای خارجی نیز مورد توجه قرار گیرند و نباید مجموعه های صنعتی ما از رقابت های بین المللی دور باشند چرا که می توانند با تحریم های ظالمانه استکبار جهانی مقابله کنند.

نوشادی گفت: کسانی در بازار موفق هستند که نیاز مشتریان را شناسایی و در صدد رفع آن برآیند و بر اساس نیازها تولید کنند.

وی عنوان کرد: شرکت لوله سازی اهواز از افتخارات ما در حوزه صنعت نفت و گاز است و همه باید قدر خدمت در این نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار