راننده امدادگر هلال‌احمر شهرستان بهار به علت احساس مسئولیت از کارش بی‌کار شد./ میرزایی: ناراحت توهین‌هایی که به خاطر احساس مسئولیتم به بنده شد نیستم اما اگر این لجبازی به همین شکل ادامه پیدا می‌کرد ممکن بود چند خانواده داغ دار شده و ما شرمنده آنها شویم.
کد خبر: ۲۹۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 05 September 2016
راننده امدادگر هلال‌احمر شهرستان بهار به علت احساس مسئولیت اخراج شد.

راننده امدادگر هلال‌احمر شهرستان بهار در گفتگو با تابناک همدان گفت: ۹شهریورماه پس از تحویل گرفتن شیفت خودمتوجه خرابی گیربکس آمبولانس شده و موضوع را سریعاً به ریاست اداره هلال‌احمر شهرستان اطلاع دادم.

محمدحسین میرزایی افزود: پس از اطلاع‌ رسانی به ریاست اداره ازخدمات هال احمرتماس گرفتند و به من اعلام شدکه خودرو به‌ تازگی تعمیر شده و دچار هیچ‌گونه مشکل یاخرابی نیست.

میرزایی بابیان اینکه بعد از دقایقی دوباره مهدی حمزه، رئیس اداره با من تماس حاصل کرد، ادامه داد: بعدازتوضیح دادن مشکل درخواست تعمیر آمبولانس را کرده وگفتم درصورت خرابی و تعمیر نشدن آمبولانس بنده هیچ مسئولیتی را قبول نمی‌کنم.

وی ابراز کرد: بعد ازبیان این موضوع ریاست اداره بیان داشت درصورت عدم قبول مسئولیت شما قادر به ادامه شیفت خود نخواهیدبود وباید راننده جایگزین برای شما ارسال شود.

این راننده امداد هلال‌احمر با اشاره به اینکه پس از رسیدن راننده جایگزین اعلام تصادف شد، تصریح کرد: به علت عدم‌تغییر وتحول شیفت به راننده جایگزین و احتمال بروزمسائل داخل سازمانی دیگر علی‌رغم خرابی آمبولانس بنده برای نجات جان هم‌ وطنم با مسئولیت خود عازم تصادف شدم.

محمدحسین میرزایی ازتماس اصغر مظاهری،معاون امداد هلال‌احمر درمسیر تصادف خبر داد و افزود: معاون اداره درخواست بازگشت و تحویل آمبولانس به راننده جایگزین داد،همچنین دقایقی دیگر ازجانب ریاست اداره نیزتماس گرفته شد وهمین درخواست راتکرار کرد.

میرزایی با اعلام تلاش‌های بسیاربرای طی ادامه مسیر گفت: متأسفانه موفق به پیمودن ادامه مسیر نشده و برای رئیس اداره لجبازی‌های کودکانه مهم‌تر ازدیر رسیدن به صحنه تصادف وجان یک یا چند نفربود ؛ اما به‌ناچار مجبور به پذیرش دستور مافوقم شده و به پایگاه برگشتم.

محمدحسین میرزایی با اعلام اینکه تقریباً ده دقیقه در این مسیر به دستور ریاست اداره رفت و برگشت هجو داشته است بیان کرد دوباره به دلایلی نامعلوم با بنده تماس گرفته شد و دستور ادامه عملیات توسط خودم صادر گردید.

میرزایی بابیان اینکه خوشبختانه اتفاق خاصی برای حادثه دیدگان نیافتاد ادامه داد: بنده ناراحت توهین‌هایی که به خاطر احساس مسئولیتم به بنده گردیدنیستم اما این موضوع اگربه همین شکل لجبازانه ادامه پیدا می‌کردممکن بود چندخانواده داغ‌دار شده وما شرمنده آنها می‌شدیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
سلام خدمته هموطنای عزیزم
من واقعا برای این اتفاق از همتون عذر میخوام
نباید جون عزیز شماها ب خاطر امثال من ب خطر بیوفته
همتون رو دوس دارم
پاسخ ها
mo30
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
حاج حسین با غیرت!
امدادگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
هلال احمر فقط و فقط کارش بیگاری کشیدن از جوانان و افرادی هستش که عضواین سازمان هستنو از همه جا بی خبر تموم عمر و مهمترین قسمت از زندگیشونو پای این سازمان میزارنو اینا هم از صداقتو اعتمادو حس انسان دوستی ماها سواستفاده میکنن و آخرش هم که پای استخدامی میرسه آقازاده هایی که سفارش شده هستن جایگاه اول رو دارن و اون بیچاره ای که ده سال و بیشتر از عمرشو پای این سازمان گذاشته هیچ جایگاهی نداره و باینطوری میشه که همه عمرش تباه میشه چون جای دیگه هم استخدامش نمیکننو...
هیچ کدوم از ماها امدادگرا مسبب این بدبختیامونو حلال نمیکنیمو امیدواریم به سزای عملشون هم تو این دنیا و هم تو آخرت برسن
دلم پره ولی همین حد برا کسایی که یه جو غیرت دارن کافیه
یا علی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
متاسفانه فقط مسئولین در هلال احمر همدان نمایشی کار میکنند اونهم بخاطر این است که خودشان کار یا همان امدادگری بلد نیستند
saman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
ضمن تشکر از آقای میرزائی عزیز وهمکاران محترم البته منظورم فقط نجاتگران است .متاسفانه سیستم فقط فکر کار نمادین است وهیچگونه ارزشی برای جان نجاتگران قائل نیست هرکسی از نجاتگران حرف حقی بزنند به بدترین شکل باایشون برخورد میشه البته فقط درشهرستان بهارنیست متاسفانه در شهرستان های دیگر با بهتان وتهمت همراه هست که باعث ازبین رفتن تجربه چندین ساله نجاتگران ماهر وفرار این افراد شرافت از سیستم میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
اگر کسی هم احساس مسئولیت کنه اینا سرکوبش میکنن چون عابروی مسئولین در خطر میافته . آمبولانسی که مشکل داره رو نباید بزارن برا شیفت باید بره تعمیرگاه و ی جایگزین از استان میگرفتن .
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
همیشه همینطوره سازمان هلال احمر فقط از جوونا سواستفاده میکنه من که چندین سال فعالیت کردم به همه مردم میگم کسی نزاره بچه اش .دوستش .اعضا خانواده اش بره .اگه با کسی میخواین دشمنی کنین بفرستینش هلال احمر
نجاتگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
واقعا این کارمندا هلال احمر چطور شب سرشونو میزارن رو بالش....نونی که میبرن سر سفرشون از صدقه سری وحود نجاتگراس ولی این رفتارا تازگی نداره و سالهاس که نحاتگران مورد بی احترامی کارمندای هلال احمر قرار میگیرند..نجاتگرایی که کارشون داوطلبانس
و این کارمندا حتی یک ساعت حاضر نیستن کار داوطلبانه انجام بدن و تا حق مأموریت نخورن از جاشون تکون نمیخورن...
البته همه کارمندا اینطور نیستن...اوناییکه نجاتگر بودن و جذب شدن تو هلال احمر نجاتگرارو درک مییکنن چون خودشونم کار داوطلبانه زیاد انجام دادن
امدادگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
آقا شمایی که نظرات ما امدادگرا رو تایید نمیکنی گناهت خیلی سنگین تر از این به ظاهر مسعولینه
امیدوارم اگه ذره ای انسانیت تو وجودتون هست نظرای مارو تایید کنید
متشکر
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
آفرین به غیرت و مردانگی این امدادگر آقای میرزایی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار