پس از باز پس گیری خودرو از راننده، ایشان طی تماس با رییس اداره و تهدید وی، دلیل کار خود را عدم داشتن شرایط استخدام پس از 5سال امدادگری عنوان نموده و تاکید کرده چرا مرا که فرزند جانباز75%می باشم استخدام نمی کنید.
کد خبر: ۲۹۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 08 September 2016
 پیرو درج مطلبی با عنوان "وظیفه شناسی راننده‌ی هلال احمر کار دستش داد" و مشکلات هلال احمر شهرستان بهار، رییس این شعبه توضیحاتی ارائه کرد که مشروح ارائه می گردد:
 
مسئول شعبه هلال احمر شهرستان بهار در گفت و گو با تابناک همدان عنوان کرد: آقای حسین میرزایی یک امدادگر داوطلب می باشد که بدون هیچ گونه ارتباط استخدامی به عنوان امدادگر راننده ودر گروه مهارت با این جمعیت داوطلبانه بدون دریافت حقوق ومزایا در پایگاه امدادی شهید اصغرشایانی حضور داشتند.
 
حمزه در ادامه افزود: شش ماه قبل به علت عدم حفاظت ومراقبت ازخودروی جمعیت وپاره اقدامات خلاف رفتار حرفه ای وامدادگری، ازحضور نامبرده درپایگاه ممانعت به عمل آماده ولی وی در تاریخ 25مرداد باشرکت در بازآموزی و خواهش درخواست حضور دوباره در هلال احمر را داشته است. با این حال پس از قول رعایت مقررات با حضور ایشان به مدت 3روز داوطلبانه موافقت گردید.
 
مهدی حمزه خاطر نشان کرد: در روز اول ایشان با هیچگونه مشکل در پایگاه انجام وظیغه نموده، ولی درتاریخ9مرداد درمحل حضور پیدا کرده و اعلام می کند خودرو دارای ایراد می باشد. این درحالی بود که روز قبل خودرو برای بازدید کارشناسان توسط مسول عملیات شعبه به تعمیرگاه برده شده و مکانیک خودرو جناب آقای احمد رابطی صحت کارکرد خودرو را تایید و عنوان کرد خودرو هیچ مشکلی نداشته ودرصورت وجود صدا به علت عدم مهارت وتغییرخودرو توسط رانندگان می باشد.
 
رییس شعبه هلال احمر بهار تاکید کرد: با تماس آقای میرزایی به ایشان اعلام می شود خودرو هیچ مشکلی ندارد اما ایشان فرمودنند هیچ مسولیتی ندارم. با توجه به حساسیت کار در پایگاه وعنوان نمودن عدم پذیرش مسولیت توسط ایشان، و از آن جا به کارگیری فردی که مسولیت پذیر نمی باشد، خلاف عرف، عقلانیت و قانون می باشد، راننده امدادگر دیگری بنام آقای علی یگانه اعزام که آقای میرزایی ازتحویل خودرو خوداری نموده وعنوان می کند مشغول صرف نهار می باشم.
 
وی در ادامه افزود: در این هنگام اعلام تصادف شده وایشان بدون اجازه با خودرو به حادثه اعزام می شود و درحضور سایر امدادگران اعلام می کند می خواهم خودرو را زمین گیر کنم. پس از اطلاع به ایشان اعلام کردیم که پس از انجام ماموریت خودرو را تحویل دهد که با حضور بنده ومسول عملیات خودرو از آقای میرزایی تحویل وبه آقای یگانه تحویل می گردد. پس از این موضوع ایشان طی تماس با بنده و تهدید،دلیل کار خود را عدم داشتن شرایط استخدام پس از 5سال امدادگری عنوان نموده و تاکید کرده چرا مرا که فرزند جانباز75%می باشم استخدام نمی کنید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امدادگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
خوبه دیگه امدادگر بدبخت باید همه مسؤلیت هارو بعهده بگیره و امثال شمایی که مثلا مسؤل هستین از زیر بار مسؤلیت شانه خالی کنیدو اگه هم اتفاقی افتاد همشو بندازین به گردن امدادگر
خوب از امثال منه امدادگر برای خودتون پله ساختین جهت سعود به مقاصدتون
جناب مدیریت محترم سایت نظرات رو تایید کن لطفا
بخدا ظلم میکنی درحق ما امدادگرا
من یکی که حلالتون نمیکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
سلام واقعا برای این مدیر متاسفم
طبق قانون امدادگر حق رانندگی نداره و فقط باید کار امداد انجام بده خود شما تخلف کردید که ماشین رو به امدادگر تحویل دادی برادر من
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار