عضو شورای شهر همدان گفت: کارشناسان شهرداری مبالغ سرسام‌آوری از مردم برای کارشناسی ملک آنها دریافت می‌کنند که انصاف نبوده و نیاز است تا در این زمینه بازنگری شود.
کد خبر: ۱۶۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 13 January 2016

عضو شورای شهر همدان گفت: کارشناسان شهرداری مبالغ سرسام‌آوری از مردم برای کارشناسی ملک آنها دریافت می‌کنند که انصاف نبوده و نیاز است تا در این زمینه بازنگری شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ حسین قراباغی در صحن علنی شورای شهر با بیان اینکه کاهش هزینه‌های کارشناسی به نوعی تکریم ارباب رجوع محسوب می‌شود، اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم که برای برخی کارشناسان محلی برای درآمدزایی ایجاد شده و به مردم فشار وارد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته عوارض پروانه ساختمانی هتل‌های چهار و پنج ستاره رایگان شد، افزود: متاسفانه اقدام عاجلی برای برای رسیدن به بستر لازم برای ایجاد کمپ‌ها و اسکان ارزان قیمن شکل نگرفت.

قراباغی با بیان اینکه برخی ضوابط دست و پاگیر نیازمند اصلاح هستند، تصریح کرد: باید اقدام اساسی در زمینه اسکان مسافران در نظر گرفته شود چراکه فعالیت کارتن به دستان به صورت غیرمجاز سبب شده تا وجهه نامناسبی از همدان به مسافران ارائه شود.

وی بیان کرد: براساس تصمیم شورای شهر همدان، عوارض پروانه ساختمانی هتل‌های چهار و پنج ستاره و هتل آپارتمان در دفترچه عوارض سال ۹۵ رایگان شد تا قدمی در راستای جذب سرمایه‌گذار صورت گیرد ولی این امر به تنهایی کافی نیست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان تصریح کرد: شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی باید بستر را برای فعالیت سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری همدان باز کنند نه اینکه با اقدامات و ضوابطی سبب گرفتاری بخش خصوصی شوند.

وی تاکید کرد: امروز نیاز است تا امور مربوط به سرمایه‌گذاران و ارباب رجوع را تسهیل کنیم تا کار آنها در کوتاه‌ترین زمان انجام شود ولی متاسفانه روال فعلی رضایت بخش نیست و باید تغییر کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار