حسین قراباغی
رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه، حقوقی و امور اداری در بازدید از اولین اقامتگاه بومی روستایی در ورکانه گفت: در شهر همدان چندین محله قدیمی وجود دارد که نیاز به احیا دارند و محله‌های قدیمی اصالت و شناسنامه شهر هستند.
کد خبر: ۳۱۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷ 15 October 2016
شهر همدان دارای چندین محله قدیمی است که نیازمند احیا هستند واین محله‌ها شناسنامه شهر به شمار می آیند.

به گزارش تابناک همدان ؛ رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه، حقوقی و امور اداری در بازدید از اولین اقامتگاه بومی روستایی در ورکانه گفت: در شهر همدان چندین محله قدیمی وجود دارد که نیازمند احیا هستند و محله‌های قدیمی اصالت و شناسنامه شهر محسوب می شود.

حسین قراباغی در جمع فعالان حوزه گردشگری با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری در استان همدان افزود: متاسفانه پتانسیل‌های موجود در شهر همدان نادیده گرفته می‌شود به‌طوری‌که مطلع شدیم ۲۲۰ خانه قدیمی که می‌توانست بازسازی و احیا شود تخریب‌شده است.

وی خاطرنشان ساخت: اگر کوتاهی درزمینه توسعه گردشگری در همدان رخ‌داده است به دلیل عدم مطالبه و درخواست بوده است و برخی از مسئولین خود را به خواب‌زده‌اند باید مطالبه گری برای پویایی و انسجام حوزه گردشگری باید وجود داشته باشد.

قراباغی نقش انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد را در توسعه امر گردشگری مثبت ارزیابی و تصریح کرد: انجمن‌های گردشگری می‌توانند نقاط ضعف و قوت این حوزه را شناسایی کنند و با ایده و راهکارهای خود یاریگر بخش دولتی باشند.

وی افزود: بخش خصوصی می‌تواند نقش ویژه‌ای در توسعه صنعت گردشگری داشته باشد و باید از سرمایه‌گذار در این بخش حمایت شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار