تعمیر و بازسازی پل ۱۴ دهانه قزل اوزن زنجانرود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: در ۸ ماهه گذشته یک دستگاه پل و آبروهای موجود در حوزه ابنیه فنی در زنجانرود تعمیر و مرمت و عملیات اجرایی ۲ پل دیگر با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان، دی ماه پایان می‌پذیرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 12 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، میثم زارعی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجانرود ظهر امروز در بازدید از تعمیرات ابنیه فنی زنجانرود اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در محور‌های مواصلاتی زنجانرود یک دستگاه پل و آبرو‌های موجود تعمیر و مرمت شده است و عملیات اجرایی ۲ پل دیگر با اعتبار ۱.۵ میلیاردتومانی، دی‌ماه پایان می‌یابد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجانرود در ادامه از تعمیرات ابنیه فنی پل بزرگ ۱۴ دهانه قزل‌اوزن خبر داد و افزود: بر اساس اولویت‌بندی تعمیرات ابنیه فنی پل‌ها بزرگ، احداث و بهسازی رادیه و برید پل قزل اوزن در حال انجام است.

وی گفت: یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای مرمت و بهسازی پل قزل‌اوزن تخصیص‌یافته است که عملیات اجرایی این طرح از آبان آغاز شده و تا پایان دی ماه خاتمه می‌یابد.

زارعی شناسایی، اصلاح و تعمیر پل‌ها و همچنین دیگر ابنیه فنی آسیب‌دیده در محور‌ها را وظیفه مهم اداره نگهداری ابنیه فنی در محور‌ها عنوان کرد و افزود که تمامی ابنیه‌های فنی این حوزه به تعداد یک هزار و ۳۰ دستگاه به‌صورت دقیق در سامانه RMS ثبت شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجانرود افزود: پل محور ترانزیت زنجان_میانه واقع در تقاطع روستای سرچم نیز به‌زودی با اجرای رویه بتنی مسلح در پیش دال‌های ورودی و خروجی پل انجام خواهد شد تا معضل بزرگ فیتیله‌شدگی و موج‌زدگی که موجب نارضایتی کاربران و از طرفی کاهش ایمنی جاده شده بود را برطرف کند.

گفتنی است، علاوه بر لایروبی در دهانه پل‌ها و آبرو‌ها نسبت به جانمایی نیوجرسی و نصب گاردریل در آبروی محور گمش‌آباد به صورت امانی اقدام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار