مدیر کل کتابخانه‌های استان همدان گفت: این مجموعه نیم قرن فعالیت در حوزه کتاب و کتابخانی دارد که در محل فعلی در سال ۱۳۵۰ با زیر بنای ۱۲۰ متر مربع مورد استفاده قرار گرفت و با توجه به نیاز‌ها و استاندارد سازی مجددا در سال ۱۳۸۶ کلنگ زنی پروژه شروع شد. مورد توسعه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۹۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 02 September 2021

در آیین افتتاحیه کتابخانه شهید حبیب الله مظاهری و مرکز همایش‌ها و مطالعات کتاب و کتابخانی استان همدان مدیر کل کتابخانه‌های استان همدان گفت: هفته دولت برای سازمان‌ها فرصت نگریستن به ماموریت‌ها و اهداف سازمانی و همسویی نیاز‌ها با کارکرد‌های جامعه و تحلیلی بر شکاف اجرایی دانشی و عملیاتی سازمان است تا بتوان با برنامه ریزی و اعلام خدمات پاسخگوی نیاز‌های جامعه در سطح ملی، استانی و بین المللی بود و در راستای نحقق اهداف، زیرساخت‌ها و اقدامات سازمانی برنامه‌های مختلفی صورت گیرد.

به گزارش تابناک همدان، عاطفه زارعی افزود: کتابخانه‌های عمومی نیز همانند سایر سازمان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، تامین نیاز‌های ارتباطی به صورت چاپی و الکترونیکی و فعالیت‌های فرهنگی اقدامات شاخصی انجام داده اند.
 
 
 
 
کتابخانه شهید حبیب الله مظاهری مریانج به بهره برداری رسید
وی در خصوص تکمیل این پروژه اشاره کرد: این کتابخانه نیم قرن فعالیت در حوزه کتاب و کتابخانی دارد که در محل فعلی در سال ۱۳۵۰ با زیر بنای ۱۲۰ متر مربع مورد استفاده قرار گرفت و باتوجه به تقاضای مردم و همت مسئولان شهر مریانج با توجه به نیاز‌ها و استاندارد سازی مجددا مورد توسعه قرار گرفت و در سال ۱۳۸۶ کلنگ زنی پروژه شروع شد.

مدیر کل کتابخانه‌های استان همدان گفت: شروع پروژه از سال ۱۳۸۷ با اداره کل فرهنگ و ارشاد آغاز شد و در قروردین ۱۳۹۷ جهت تکمیل نهایی به اداره کل کتاب خانه‌های عمومی استان همدان واگذار شد در مدت ساخت کتابخانه به فعالیت خود مشغول بود و در فضایی استیجاری واقع در مدرسه ارائه خدمات می‌داد.

زارعی اشاره کرد: در حال حاضر زیر بنای پروژه یک هزار و ۴۰۸ متر مربع است که با بیش از ۱۵ هزار منابع اطلاعاتی خدمات ارائه می‌دهد.
 
 
 
 
کتابخانه شهید حبیب الله مظاهری مریانج به بهره برداری رسید
وی تصریح کرد: باتوجه به تامین کارکرد‌های کتابخانه‌های عمومی و سنتی به کارکرد‌های اجتماعی و محل دانش محور خدمات مختلفی در واحد‌های مختلف اعم از کودک، نوجوان، مجله، مرجع، پایگاه اطلاعاتی، کافینت و سالن آمفی تئاتر برای کتابخانه در نظر گرفته شده است. 

مدیر کل کتابخانه‌های استان همدان در خصوص ردیف اعتبارات این پروژه گفت: از سال ۱۳۹۷ ردیف اعتبارات این پروژه توسط بنیاد برکت از اعتبارات ملی، شهرستانی و نهاد کتابخانه‌های عمومی تجمیع شده که در نهایت از سال ۱۳۹۷ تا کنون نزدیک به ۴ میلیارد تومن هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار