رییس هیات ورزشهای همگانی استان همدان گفت: شهر همدان میزبان دومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان است.
کد خبر: ۹۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 22 September 2015
رییس هیات ورزشهای همگانی استان همدان گفت: شهر همدان میزبان دومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان است.

به گزارش ایرنا؛هادی سبزواری اظهار کرد: این همایش بزرگ پیاده روی صبح روز جمعه هفدهم مهرماه امسال همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان در میدان قائم شهر همدان برگزار می شود.

وی بیان کرد: ثبت نام از علاقمندان برای حضور در این همایش پیاده روی از هشتم مهرماه امسال در بیش از 30 ایستگاه و مکان های ورزشی انجام می شود.

سبزواری در ادامه گفت: امسال برای نخستین بار شرایط برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی مهیا شده است و همچون دوره های گذشته مسیر همایش به مجتمع تفریحی سیاحتی عباس آباد ختم می شود.

وی افزود: وی درباره جوایز همایش بزرگ پیاده روی شهرستان رزن گفت: جوایز مختلفی از سوی هیات ورزش های همگانی استان همدان برای این همایش اختصاص یافته است و تا روز همایش جوایز ارزنده ای از سوی سایر مسوولان اجرایی برای اهدا به حاضرین در مراسم قرعه کشی تعیین خواهد شد.

سبزواری با قدردانی از مسوولان اجرایی و خیرین ورزش دوست در همکاری مناسب برای برگزاری این همایش گفت: حمایت مسوولان استان زمینه ساز برگزاری همایش های بزرگ خواهد بود.

وی اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده روی شهرستان همدان به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما و توسط برنامه صبح و نشاط پخش خواهد شد و مسوولان کشوری و استانی میهمانان ویژه این همایش خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین جمعه هفته جاری نیز همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از چهار راه سعیدیه همدان به سمت موزه دفاع مقدس برگزار می شود که آحاد مردم می توانند در این همایش حضور یابند.

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 20 همایش پیاده روی و ورزش همگانی به مناسبت های مختلف با مشارکت دستگاه های اجرایی در سطح استان همدان برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار