مدیر منطقه یک شهرداری همدان خبر از افتتاح اولین مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا در شهر همدان داد.
کد خبر: ۹۸۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴ 12 August 2021
طی مراسمی که در روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه با حضور آزاد بخت معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، محمدی فرماندار همدان، شاکری سرپرست شهرداری همدان، سردار فرجی، حیدری مقدم ریاست دانشگاه علوم پزشکی، دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری و خیراندیش سرپرست مرکز بهداشت برگزار گردید اولین مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا در شهر همدان افتتاح گردید.

به گزارش تابناک همدان، سرپرست شهرداری همدان گفت: با اشاره به اینکه در برخی از مراکز واکسیناسیون با توجه به حضور گسترده شهروندان شاهد ازدحام و شلوغی بودیم و همچنین مشکلات برخی از شهروندان اعم از سالمندان و یا معلولین، با مشارکت  شهرداری همدان و مرکز بهداشت شهرستان همدان اولین ایستگاه خودرویی واکسیناسیون آغاز به کار کرد تا تمامی شهروندان عزیز همدانی با کمترین مشکل بتوانند از این خدمات واکسیناسیون استفاده کنند.

شاکری همچنین با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی یکی از مشاغلی هستند که با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیار در معرض خطر هستند عنوان کرد: در اولین گروه از شهرداری همدان که از طریق این ایستگاه خودرویی واکسیناسیون می‌شوند رانندگان تاکسی می‌باشند که امیدواریم در کمترین زمان ممکن این امر صورت پذیرد.

 مدیر منطقه یک نیز با اشاره به تجهیز محوطه پارکینگ بوستان ارم جهت مرکز خودرویی واکسیناسیون کرد و عنوان کرد: تمامی تمهیدات لازم جهت برپایی این مرکز و ورود و خروج مناسب خودرو‌ها اندیشیده شد تا این مرکز از روز جاری به عنوان یکی اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی در روز جاری آغاز به کار کند.

دهبانی صابر در انتها نیز گفت: شهرداری منطقه یک همدان تمامی تلاش و همکاری خود را با کادر درمان در این برهه حساس به کار بسته است تا شهروندان عزیز همدانی بتوانند با خیالی آسوده‌تر و در حداقل زمان ممکن نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار