رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه آماده جهشی بزرگ در 16 بیمارستان دانشگاهی استان هستیم، گفت: تا یک سال آینده، چهره بیمارستان‎ها از نظر تجهیزات، مدرن‎ و پیشرفته‌ خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 22 September 2015
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه آماده جهشی بزرگ در 16 بیمارستان دانشگاهی استان هستیم، گفت: تا یک سال آینده، چهره بیمارستان‎ها از نظر تجهیزات، مدرن‎ و پیشرفته‌ خواهد شد.

به گزارش فارس؛مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان انجام شد.

در این مراسم علیرضا یاوری‌کیا تودیع و محمدرضا ساعتیان به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت انتخاب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات یاوری‎کیا، او را پزشکی حاذق و خوش‎نام خواند و اظهار کرد: وی علاوه بر اینکه شاخص‌های ارتوپدی در استان را متحول کرده است، در حوزه‌های مدیریتی، پژوهشی و آموزشی به عنوان فردی اخلاق‌مدار منشأ تغییرات مثبتی بوده است.

حبیب‌الله موسوی‎بهار با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت، رؤسای بیمارستان‌ها به طور مستقیم در امور مختلف وارد شدند و کار آنها چند برابر شد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان در آستانه تولد 30 سالگی در شرف تغییری عظیم و اثربخش است.

وی با اشاره به اقدامات مهم انجام شده در این دانشگاه، افزود: آماده جهشی بزرگ در 16 بیمارستان دانشگاهی استان هستیم و تا یک سال آینده، چهره بیمارستان‎ها از نظر تجهیزات، مدرن‎ و پیشرفته‌ خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه آموزش از ابتدای مهرماه خبر داد و گفت: تقویت حوزه آموزش با همکاری اعضای هیئت علمی دانشگاه باید مورد توجه جدی باشد.

وی ادامه داد: تراز مالی دانشگاه پس از گذشت 30 سال از فعالیت، برای نخستین بار مثبت شده که این امر موجب شد وزیر بهداشت به دلیل مدیریت مناسب مالی، از مسئولان دانشگاه قدردانی کند.

موسوی‌بهار در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در آینده نزدیک دستگاه ام. آر. آی جانمایی شده در مرکز آموزشی درمانی بعثتبه‌کارگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار قابل توجه برای بخش سوختگی مرکز مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت طی سفر اخیر رئیس جمهور به همدان، گفت: این اقدام بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدانکلنگ‌زنی ساخت مرکز جامع سرطان همدان در مرکز آموزشی درمانی بعثت را بسیار مهم خواند و افزود: با مسئولان یک مؤسسه خیریه برای احداث ساختمانی در نزدیکی این مرکز به منظور اسکان همراهان بیماران مراجعه‌کننده، مکاتبه شده است.

* برگزاری کنگره جامعه جراحان مغز و اعصاب ایران در همدان

وی از برگزاری کنگره جامعه جراحان مغز و اعصاب ایران از 16 تا 18 مهر ماه در همدان خبر داد و در ادامه به استفاده از ظرفیت‌ مرکز همایش‌های دانشگاه به عنوان مرکزی علمی، فرهنگی و هنری منحصر به فرد در غرب کشور، یاد کرد.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی بعثت نیز با ابراز امیدواری در خصوص آغاز دوره‌ای موفق با همفکری و همراهی کارکنان اظهار کرد: مدیریت مشارکتی، ارتقای سیستم بیمارستان و بهبود شاخص‌های درمان از مهمترین اهداف بنده است.

محمدرضا ساعتیان با اهمیت به توسعه و تجهیز بخش‎ها، اتاق عمل و راه‌اندازی مرکز جامع سرطان گفت: مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی بعثت به عنوان بزرگترین بیمارستان غرب کشور با 540 تختخواب و اختصاص 10 درصد از کل کارکنان دانشگاه به خود؛ فرصت‌های بیشتری را می‌طلبد که جز با همکاری و همفکری کارکنان میسر نمی‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار