کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی افزایش رطوبت نسبی هوا، بارش پراکنده باران شمال استان همدان را فرا می‌گیرد.
کد خبر: ۹۸۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ 27 July 2021
 کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی افزایش رطوبت نسبی هوا، بارش پراکنده باران شمال استان همدان را فرا می‌گیرد.

به گزارش تابناک همدان، سید محسن موسوی گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، در ساعت‌های بعدازظهر وزش باد و افزایش ابر، همراه با غبار محلی، پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت که تا روز پنجشنبه دمای هوا در استان همدان بین ۲ تا چهار درجه سانتی گراد خنک می‌شود و پس از آن دوباره شاهد افزایش دمای هوا در سطح استان خواهیم بود.

موسوی عنوان کرد: به دلیل افزایش رطوبت نسبی هوا، ابر‌های محلی شمال استان همدان را فرا می‌گیرد و در مناطقی همچون گل‌تپه و دمق، در ساعت‌های بعدازظهر، بارش پراکنده و موقت باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین و بهار با ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر، خنک‌ترین شهر‌های استان بوده‌اند.

به گفته وی، کمینه دمای هوای همدان ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و دمای بیشینه هوای این شهر نیز ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.
منبع: ایرنا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار