مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع عملیات اجرایی احداق سه سالن تخصصی ورزش در مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹ 25 July 2021
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع عملیات اجرایی احداق سه سالن تخصصی ورزش در مرکز استان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا، "حمید سیفی" روز یکشنبه در جلسه بررسی عملیات ساخت سه سالن تخصصی ورزش استان همدان، اظهار داشت: با حمایت استاندار همدان توانستیم عملیات ساخت سه سالن تخصصی ورزشی در شهر همدان را احیا و سرعت ببخشیم.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این مهم، اضافه کرد: این سه طرح مربوط به ۱۴ سال قبل است که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سیفی بیان کرد: در این راستا آزمایش‌های ژئوتکنیک، ضخامت سنجی سازه موجود در اثر زنگ‌زدگی، جوشکاری، کیفیت اتصالات و بتن انجام شده تا وضعیت طرح‌ها از لحاظ شرایط بحرانی و خطرات احتمالی سنجیده شود.

وی با اشاره به طراحی مجدد نقشه معماری و جانمایی فضا‌ها باتوجه به نقایص بسیار زیاد در نقشه قدیم، گفت: در حال حاضر باتوجه به وضعیت جنس خاک مجموعه و همچنین اتصالات نامناسب که پیش از این اجرا شده، مشاور فنی تصمیم به مقاوم‌سازی خاک، پایه‌های اسکلت و پی سازی و اتصالات سازه، گرفته است.

سیفی با اشاره به اینکه هم اینک پیمانکار در حال تجهیز کارگاه و خرید آهن‌آلات طرح است، خاطرنشان کرد: تا کنون برای اجرای این سه سالن تخصصی ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی به دنبال داشته و در سال جاری نیز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب برای آن در نظر گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های همه‌جانبه مسوولان بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری این طرح مهم ورزشی باشیم.

این سه سالن تخصصی در مجموعه ورزشی شهید شمسی پور شهر همدان در حال احداث است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار