ساختمان مدیریت صدور مجوز سلاح شکاری شهرستان نهاوند در آیینی با حضور معاون صدور مجوز سلاح شکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۷۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ 17 July 2021
 ساختمان مدیریت صدور مجوز سلاح شکاری شهرستان نهاوند در آیینی با حضور معاون صدور مجوز سلاح شکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تابناک همدان، مدیر واحد صدور مجوز سلاح مجاز در شهرستان نهاوند در این آیین گفت: در این مکان صدور و تمدید مجوز و واگذاری سلاح انجام و علاوه بر مردم نهاوند به ساکنان شهرستان‌های ملایر و تویسرکان هم خدمات ارائه می‌شود.

"حجت‌اله بحیرایی" با بیان اینکه ️در شهرستان نهاوند حدود ۶ هزار مجوز برای اسلحه شکاری صادر شده است، اظهار داشت: شهرستان نهاوند با توجه به حضور یک هزار و ۶۰۰ خانوار عشایری و همچنین رفاه حال سایر همشهریان نیازمند تأسیس این دفتر بود.

فرماندار نهاوند نیز در این مراسم افزود: یکی از دغدغه‌های اعضای شورای تامین استان و استاندار همدان، راه‌اندازی مرکز مدیریت صدور مجوز حمل سلاح شکاری شهرستان نهاوند بود که با تصویب شورای تامین شهرستان امروز شاهد افتتاح و راه‌اندازی این مرکز هستیم.
"مراد ناصری" تاکید کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت شهرستان را روستائیان و عشایر تشکیل می‌دهند راه اندازی این مکان یک حرکت درست در راستای خدمات‌رسانی به همشهریان عزیز است.

طبق این گزارش، ساختمان مدیریت صدور مجوز سلاح شکاری شهرستان نهاوند در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با هزینه کرد ۱۷۰ میلیون تومان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان به بهره برداری رسید.
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار