امام جمعه موقت همدان:
امام جمعه موقت همدان گفت: همه امیدوارند با تشکیل دولت سیزدهم دولتی موفق٬ کارآمد٬ با عدالت و با تقوا به ریاست حجت الاسلام رئیسی تشکیل شده و مشکلات تا جای ممکن کاهش یابد.
کد خبر: ۹۷۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳ 09 July 2021
امام جمعه موقت همدان گفت: همه امیدوارند با تشکیل دولت سیزدهم دولتی موفق٬ کارآمد٬ با عدالت و با تقوا به ریاست حجت الاسلام رئیسی تشکیل شده و مشکلات تا جای ممکن کاهش یابد.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در خطبه‌های امروز نماز جمعه همدان با بیان اینکه در قرآن کریم خدای متعال درباره دو موضوع تلاش برای کسب تقوا و افزایش قدرت بازدارندگی در مقابل دشمن حد و مرزی بیان نمی‌کند اظهار داشت: انسان باید ضمن کسب تقوا٬ توان رزمی خود برای جنگ با دشمن را افزایش دهد تا مبادا آن‌ها دچار خیال خام شوند.

وی با اشاره به اینکه برای مبارزه با هوای نفس و دشمن بیرونی نیازمند تقوا هستیم افزود: برای مبارزه با همه کسانی که در مقابل جبهه انقلاب ایستادند باید توان رزمی و نظامی خود را بالا برد تا آن‌ها بدانند که جبهه اسلام و انقلاب قدرتمند است.

امام جمعه موقت همدان درباره مناسبت‌های پیش رو عنوان کرد: پس از پایان ماه ذی‌القعده وارد ماه ذی‌الحجه می‌شویم که از ماه‌های مهم برای عبادت و بندگی خدای متعال است٬ ماهی است که شب‌ها و روز‌های آن اهمیت بسیار دارد.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت زهرا (ع) و امیر (ع) بیان کرد: پیام این روز برای جامعه ما این است که وقتی زمان ازدواج جوانان رسید باید آن‌ها ازدواج کنند کما اینکه باید شرایط ازدواج آسان به هنگام٬ پایدار و معقول را نیز لحاظ کرد.

فاضلیان درباره مقارن شدن روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (ع) با روز عفاف حجاب مطرح کرد: لازم است به یاد بیارویم که ۸۶ سال پیش مردم مشهد در مقابل حکم رضا شاه مبنی بر کشف حجاب ایستاده و در این راه ده‌ها تن به شهادت رسیدند.

وی درباره وضعیت کنونی مصرف انرژی در جامعه نیز اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا وظیفه داریم برای اینکه مشکل قطعی برق در کشور کمتر شود صرفه جویی کنیم کما اینکه دستور دوری از اسراف٬ صرفه جویی و قناعت از تعالیم اسلام است.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: لازم است همانطور که مردم صرفه‌جویی می‌کنند برخی امکان تجاری٬ سازمانی و مسکونی که در طول شبانه روز مصرف برقشان زیاد است٬ اقدام به صرفه‌جویی کنند. 

وی درباره روی کار آمدن دولت سیزدهم در روز‌های آینده نیز مطرح کرد: همه امیدوارند با تشکیل دولت سیزدهم دولتی موفق٬ کارآمد٬ با عدالت و با تقوا به ریاست حجت‌الاسلام رئیسی تشکیل شده و مشکلات تا جای ممکن کاهش یابد چرا که مردم ما در سال‌های گذشته گرفتار تورم٬ گرانی و دیگر مشکلات آزار دهنده بودند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار