مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در بیش از ۲۵۰ نقطه از شهر مراسم دعای عرفه و در بیش از ۷۰۰ نقطه از شهر در روز عید غدیر مراسم جشن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 21 September 2015
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در بیش از ۲۵۰ نقطه از شهر مراسم دعای عرفه و در بیش از ۷۰۰ نقطه از شهر در روز عید غدیر مراسم جشن برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ جت‌الاسلام علی دشتکی  در ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی، اظهار داشت: اگر ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس نبود، امروز شاهد زانو زدن استکبار در برابر جبهه حق و حقیقت مردم ایران نبودیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امروز اگر جبهه استکبار عقب نشینی می‌کند، به برکت مقاومت و تلاش رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده است.

وی خطاب به اعضای ستاد افزود: در همه برنامه‌های خود یکی از اولویت‌ها را به دفاع مقدس داده و به بهترین شکل به این مسئله پرداخته شود.

حجت الاسلام دشتکی تاکید کرد: در نظام اسلامی فرصت‌هایی وجود دارد که در هیچ یک از ادیان توحیدی این فرصت یافت نمی‌شود که باید از آنها به بهترین شکل بهره بگیریم.

وی اظهار داشت: در دهه اول ذی‌الحجه، رویکرد خودشناسی و خداشناسی در قالب مباحث انقلابی در دستور کار همه قرار گیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه خداشناسی و خودشناسی باید به معنای دگرگونی انجام بگیرد، عنوان کرد: مردم و مسئولان با ایجاد انقلاب به دنبال دستیابی به خودشناسی و خداشناسی بودند.

وی تصریح کرد: در هفته ولایت باید رویکرد ما تبلیغ و تبین اهمیت و عظمت غدیر با تاکید بر ضرورت وحدت اسلامی باشد.

حجت‌السلام دشتکی به برخی از مبانی ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی اشاره و بیان کرد: بصیرت افزایی با تاکید بر تبین جایگاه امامت به عنوان ادامه و استمرار حرکت رسالت انبیا و آشنایی با فرهنگ علوی و مفهوم غدیر باید به طور جدی پیگیری شود.

وی تاکید کرد: محوریت قرار دادن ولایت فقیه بر مبنای حرکت مدیریت جامعه اسلامی و پرچمدار مبارزه با استکبار همچنین همدلی و همزبانی دولت و ملت به عنوان یک عامل مهم در پیشرفت کشور از دیگر موارد مورد توجه است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: اولویت اصلی در تبلیغ ترویج سبک زندگی با تاکید بر کابردی کردن قران و عترت با نگاه ویژه به تربیت فرزندان، توجه به صرفه جویی، کمک به همنوع، صله ارحام و امربه معروف و نهی از منکر از دیگر موارد مهم مورد توجه است.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها در اجرای برنامه ها داشتن سخنران را مدنظر قرار داده و بدون سخنران برنامه‌ایی اجرا نشود.

حجت الاسلام دشتکی درباره برنامه‌های ماه محرم نیز گفت: در مورد ورود به ماه محرم رویکرد تبلیغی ما شور و نشاط حسینی با محوریت ظلم ستیزی و مشارکت عمومی با محوریت عدالت ‌خواهی، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار و مشارکت عمومی در عرصه‌های سیاسی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار