مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: به توسعه ورزش الکترونیک در همدان کمک می‌کنم.
کد خبر: ۹۷۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶ 06 July 2021
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: به توسعه ورزش الکترونیک در همدان کمک می‌کنم.

به گزارش تابناک همدان، حمید سیفی در برنامه سه‌شنبه‌های با اصحاب رسانه که با حضور ورزشی‌نویسان همدان برگزار شد با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات اجرایی اداره کل ورزش و جوانان استان علی‌رغم شیوع ویروس کرونا به جدیدت تداوم دارد، گفت: از مهم‌ترین برنامه‌هایی که طی روز‌های آتی باید اجرا می‌شوند مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی است که موردتوجه است.

وی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی ورزش در استان همدان در دستور کار است، گفت: ورزش‌های الکترونیک نیاز به توسعه دارد که باید با به‌روز کردن و ظرفیت‌شناسی فعالین این حوزه ساماندهی و هدایت شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه ایده‌پردازی باید در بین جوانان ترویج پیدا کند، گفت: ترویج ایده‌پردازی در جامعه جوانان موجب توسعه و ایجاد ظرفیت‌های لازم در حوزه ایجاد اشتغال می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای حمایت و توسعه ورزش‌های الکترونیک هرآنچه در توان باشد بکار خواهیم گرفت، گفت: به توسعه ورزش الکترونیک در همدان کمک می‌کنم.

سیفی با اشاره به تغییرات مدیریت در ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، گفت: مبنای تحولات در اداره کل ورزش و جوانان کیفی سازی اقدامات است لذا باید تحولات را برای خدمت هرچه بهتر به جامعه ورزش و جوانان به فال نیک بگیرم.

وی با اشاره به توفیقات کسب شده توسط تیم فوتبال شهرداری همدان، گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان باید با تمام قوا به فعالیتش ادامه دهد ما نیز در چهارچوب قانون حامی ایشان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم در آینده شاهد درخشش و کسب افتخار دو تیم شهرداری و پاس همدان در لیگ‌های کشور باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار