مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در همه برنامه‌ها باید فرهنگ دفاع مقدس در اولویت تبلیغ و تبیین قرار گیرد.
کد خبر: ۹۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 21 September 2015
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در همه برنامه‌ها باید فرهنگ دفاع مقدس در اولویت تبلیغ و تبیین قرار گیرد.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام علی دشتکی در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آغاز هفته غرورآفرین دفاع مقدس اظهار کرد: اگر دفاع مقدس و رشادت و ایثار رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس نبود امروز شاهد تحول بزرگ در جهان نبودیم.

وی گفت: امروز به برکت ایستادگی ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس؛ استکبار در مقابل این ملت زانو زده و عقب‎نشینی کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه در همه برنامه‌ها باید دفاع مقدس در اولویت قرار گیرد اضافه کرد: در هر برنامه‌‎ای، ابتدا باید به فرهنگ دفاع مقدس به صورت مطلوب پرداخته شود تا آن را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه در دین اسلام فرصت‌های مناسبی داریم که در هیچ یک از ادیان توحیدی نیست افزود: باید از این فرصت‌ها به بهترین شکل بهره برده و اولویت‌ها و رویکرد‌ها را مشخص کنیم.

دشتکی با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در دهه اول ذی‌الحجه عنوان کرد: در دهه اول ذی‌الحجه رویکرد ما خودشناسی و خداشناسی است که در همه این مناسبت‌ها باید بحث فرهنگ انقلابی را مد نظر قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته ولایت، تبیین و اهمیت غدیر و ضرورت تقویت وحدت اسلامی در محور‌های مختلف همدلی و همزبانی ملت به عنوان عامل مهم و تاثیرگذار در ترویج سبک زندگی با تأکید بر کاربردی کردن قرآن و عترت و نگاه ویژه به تربیت فرزندان سالم، ازدواج آسان، کمک به همنوع و ... تعریف شده است.

برگزاری دعای عرفه در 200 نقطه همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم گفت: ماه محرم با شعار «شور و شعور حسینی» با 6 اولویت تبلیغی در محور‌های مختلف مشخص شده که با برگزاری جلسات مختلف یک برنامه جمع‌بندی شده‌ به هیئات مذهبی ارائه خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی بحث سیاستگذاری را دنبال می‌کند گفت: در 200 نقطه همدان مراسم روز عرفه را برگزار خواهیم کرد.

دشتکی با اشاره به برنامه‌های عید غدیر در همدان گفت: به مناسبت عید غدیر نیز بیش از 700 برنامه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار