مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان اظهار کرد: فعالیت «شرکت الوان ثابت» فرا استانی است و این شرکت در اخذ مجوز طرح ها، دریافت تسهیلات و تأمین منابع مالی و حوزه تأمین آب مورد نیاز برای مجموعه نیازمند پیگیری است.
کد خبر: ۹۷۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 01 July 2021


 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان اظهار کرد: فعالیت «شرکت الوان ثابت» فرا استانی است و این شرکت در اخذ مجوز طرح ها، دریافت تسهیلات و تأمین منابع مالی و حوزه تأمین آب مورد نیاز برای مجموعه نیازمند پیگیری است.

به گزارش تابناک همدان، سید ناصر محمودی از رئیس سازمان صمت استان همدان در خواست کرد: اخذ مجوز طرح‌های توسعه‌ای این شرکت را تسریع بخشند.

وی گفت: جهت رفع مشکلات مربوط به تأمین آب این مجموعه  معاون امور اقتصادی استانداری همدان دستورات لازم صادر شده است.

محمودی خاطر نشان کرد: در حوزه دریافت تسهیلات نیز اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با استفاده از سرمایه گذاری داخلی و خارجی و از طریق سازمان سرمایه گذاری کشور و یا از طریق بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

مدیر کل اقتصادی و دارایی استان همدان در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص تدوین اطلس سرمایه گذاری استان همدان گفت: با توجه به اهمیت موضوع تدوین اطلس سرمایه گذاری، سازمان برنامه و بودجه استان به عنوان مجری اصلی این پروژه، تأمین اعتبار را در دستور کار خود قرار دهد.
 
فعالیت شرکت الوان ثابت فرا استانی است
شرکت «الوان ثابت» به سرمایه گذاری یک هزارو ۷۰۰ میلیارد تومانی نیاز دارد


در ادامه جلسه محمد وهاب‌زاده، مدیر عامل شرکت «الوان ثابت» گفت: شرکت الوان ثابت بزرگترین تولیدکننده رنگ و مواد شیمیایی در خاور میانه با هدف پویش صنایع نساجی و چرم است.

وی افزود: این شرکت در سال ۱۳۶۱ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده رنگ و مواد کمکی نساجی در خاورمیانه جهت پوششش نیاز صنایع نساجی و چرم تأسیس شد و در سال ۱۳۷۵ جهت تولید چهار گروه رنگ‌های نساجی، اسیدی، مستقیم، راکتیو و پیگمنت مورد بهره برداری قرار گرفت.

وهاب زاده خاطر نشان کرد: این شرکت در سال جاری جهت راه اندازی ۱۲ طرح صنعتی و ۵ پروژه در حال اجرا که با اشتغال زایی ۲۰۰ نفر و افزایش خط تولید از ۲ هزار تن به ۴ هزار تن همراه است که به سرمایه گذاری یک هزارو۷۰۰ میلیارد تومانی نیاز دارد.

مشکلات شرکت الوان ثابت رفع می‌شود

 معاون امور اقتصادی استانداری همدان مطرح کرد: جلسه تخصصی با حضور مدیران شرکت الوان ثابت سازمان صمت و محیط زیست جهت رفع مشکل این شرکت برگزار خواهد شد.

پور مجاهد عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان در تدوین اطلس سرمایه گذاری استان کمک کنند و از اطلاعات سایر دستگاه‌های اجرایی نیز بهره‌مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار