کد خبر: ۹۷۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ 17 June 2021
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از پلمب ۱۷ مرکز متخلف بهداشتی در همدان خبر داد و گفت: هفته گذشته ۶ سوپرمارکت و خواروبارفروشی تعطیل شد.


به گزارش تابناک همدان، لیدا رفعتی  از اقدامات تشدید بازرسی واحد سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی استان در مقابله با کووید ۱۹ خبر داد و اظهار کرد: طی هفته گذشته یعنی از ۱۷ تا ۲۴ خردادماه ۴ هزار و ۴۶۶ مورد از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید شد.

وی از پلمب ۱۷ مرکز متخلف طی این مدت خبر داد و با بیان اینکه ۶ سوپرمارکت و خواروبارفروشی، دو نانوایی، یک رستوران و مرکز دیگر تعطیل شد گفت: ۵۵۵ مورد اخطار و معرفی به مراجع قضایی داشتیم.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در بازدید از واحدها ۸۱ درصد به تهویه محیط توجه می‌شد که شامل ۳ هزار و ۶۳۶  مرکز بود گفت: رعایت ۷۹ درصدی پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی  ۳ هزار و ۵۴۴ مورد را در برمی‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه ۷۹ درصد نیز نسبت به استفاده از ماسک حساس بودند که ۳ هزار و ۵۳۸ واحد را شامل می‌شود گفت: رعایت بهداشت و حفاظت فردی ۸۵ درصد و ۳ هزار و ۷۸۲ مورد بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار