نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه آل سعود روی اسرائیل را سفید کرده است، گفت: عربستان با ارائه دین اشتباه به مردم، جهالت را به اوج رسانده است.
کد خبر: ۹۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 19 September 2015
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه آل سعود روی اسرائیل را سفید کرده است، گفت: عربستان با ارائه دین اشتباه به مردم، جهالت را به اوج رسانده است.

به گزارش فارس؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه همدان با اشاره به آثار سازندگی دعای عرفه بر روی افراد اظهار کرد: توجه به اعمال عرفه یکی از نشانه‌های هدایت و دوری از غفلت است.

وی با بیان اینکه کنگره عظیم حج با عرفه معنا پیدا می‌کند، گفت: اگر فردی برنامه عرفات را به درستی انجام ندهد، حاجی نشده است.

امام جمعه همدان غفلت را بستری برای نفوذ دشمن دانست و ادامه داد: دعای عرفه چراغ راه مسلمانان برای کسب بصیرت و معرفت است.

وی با اشاره به نزدیکی ماه محرم، از علمای دینی و مداحان خواست نسبت به تبیین و تشریح اهداف قیام حضرت امام حسین(ع) اقدام کنند و از این منظر به بعد عرفانی این قیام نیز بپردازند.

محمدی با بیان اینکه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) برای رضای خدا همه هستی خود را فدای اسلام کرد، افزود: باید به تأسی از این امام همام در مسیر رضای خداوند متعال گام برداشت.

وی با بیان اینکه باید با معرفت از خداوند بهترین‌ها را خواست، گفت: دعا کردن نیز هنر و معرفت می‌خواهد اما برخی در این زمینه ضعیف هستند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دعا مغز عبادت و بندگی است؛ اظهار کرد: روز عرفه نمود تأثیرگذاری از دعا به درگاه خداوند بزرگ است.

وی در بخش دیگری از سخنانش در ادامه با اشاره به جنگ‌های ناتمام عربستان افزود: عربستان با ارائه دین اشتباه به مردم، جهالت را به اوج رسانده به طوری که در برخی مواقع روی اسرائیل را سفید کرده است.

محمدی ادامه داد: اگر حمایت آمریکا و اسرائیل از آل سعود نبود، آنها هرگز قادر به ادامه جنگ با یمن حتی برای یک روز نبودند.

وی با اشاره به جنایات داعش به نام مسلمان و مسلمانی تأکید کرد: این گروهک نیز دست‌پرورده آمریکا و اسرائیل است.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات اسرائیل در حمله به قبله اول مسلمانان، آن را به شدت محکوم کرد.

وی با اشاره به تلاش مستکبران برای نفوذ به تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌‌ها در کشور گفت: البته رهبر معظم انقلاب در مقابل توطئه‌ها ایستاده‌اند که باید در راستای مسیر ایشان اقدام کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار