مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان از برترین‌ها هستند.
کد خبر: ۹۶۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 24 May 2021

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان از برترین‌ها هستند.

به گزارش تابناک همدان، حمید سیفی در جلسه بررسی موانع پیشروی هیئت روستایی و بومی محلی استان همدان که با حضور رئیس و تنی چند از ارکان این هیئت برگزار شد، اظهار کرد: هیئت بومی محلی یکی از هیئت‌های برنامه محور و پویای استان همدان است که همواره در جهت رشد و گسترش ورزش در روستا‌ها و همچنین احیاء آداب و سنن مناطق مختلف استان تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی استان همدان بازوان اجرایی اداره کل هستند، گفت: خوشبختانه امروز در اداره کل ورزش و جوانان پس از گذشت چند ماه از آغاز فعالیت در استان به یک ساختار قابل‌قبول در بحث به‌کارگیری افراد در جایگاه‌های مناسب خود رسیده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه در ادامه راه به دنبال ساماندهی و بررسی فعالیت‌ها و عملکرد هیئت‌ها برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به ورزشکاران هستیم، گفت: خوشبختانه اکثر قریب به‌اتفاق هیئت‌های ورزشی استان همدان باسیاست‌های تعریف شده وزارت ورزش و جوانان و اداره کل استان همراه هستند و همواره برای پیش برد اهداف تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: در خصوص موانع موجود در هیئت روستایی استان کارشناسان مربوط در اداره کل ورزش و جوانان آماده اراده راهکار جهت رفع دغدغه‌های موجود هستند تا بتوانیم در آینده نیز شاهد درخشش این هیئت باشیم.

در ادامه این نشست نیز مهرداد نادری فر با اشاره به اینکه مدیریت خوب دکتر سیفی در ورزش استان بسیاری از دغدغه‌های هیئت‌های ورزشی را رفع کرده است، گفت: امیدواریم با تعامل و نگاه توسعه محور همه‌جانبه بتوانیم ورزش استان همدان روبه‌جلو حرکت دهیم و جایگاه فعلی را ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ورزشکاران هیئت بومی محلی استان همدان طی سال گذشته و سال جاری با کوشش فراوان موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ در میادین مختلف ملی و فراملی شده‌اند که جای تقدیر دارد.

هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان همدان با اشاره به تجهیز خانه‌های ورزش روستایی استان همدان، گفت: خوشبختانه طی این مدت اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار