مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در ۵۸ روز گذشته بیش از ۳۸ تن مواد پیش‌ساز مخدر کشف و باند قاچاق ۳۶هزار گوشی موبایل توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی شده است.
کد خبر: ۹۶۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 20 May 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران استان به تشریح عملکرد ۵۸ روز گذشته این اداره کل پرداخت و گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) محموله جوجه های یک روزه و یک انبار داروی خارجی توقیف و سه شبکه جاسوسی وابسته به استکبار جهانی منهدم شده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد : مطبوعات و رسانه های اجتماعی در حمایت از لیست های انتخاباتی اختیار تام دارند.

وی با اشاره مشکلات پیش آمده در طرح تفصیلی افزود؛ آخرین وضعیت طرح تفصیلی شهر ارومیه در حال بررسی است.

او تصریح کرد:با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)بیش از ۳۸ تن مواد مخدر پیش‌ساز ،هزار میلیارد تومان تخلف تعهدات ارزی، احتکار ۱۰۰ تن برنج، ۱۰۰تن روغن نباتی ، ۱۰۰تن آرد و ۴۲ هزار لیتر روغن خودرو،باندهای قاچاق ارز و سوخت به ارزش ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیارد تومان، باند قاچاق ۳۶هزار گوشی موبایل و ١٠٠٠ هکتار زمین خواری در طول نزدیک به دوماه اخیر کشف و منهدم شده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی اظهار داشت:در راستای مبارزه با اراذل و اوباش در استان ۲۸ نفر از اوباش توسط سربازان جان بر کف گمنام امام زمان بازداشت شده اند و همچنین در این راستا ۲نفر از اوباش در ارومیه و ۲ نفر در خوی به دلیل عدم تسلیم در مقابل حکم قانون و در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) کشته شدند.

وی تصریح کرد: مبارزه با ارازل و اوباش در سطح استان و شهرستانها توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)همچنان ادامه دارد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی در ادامه این نشست صمیمی با اشاره به موضوع انتخابات و گلایه برخی از رسانه‌ها از حراست ادارات افزود : کارمندان می‌توانند در خارج از وقت اداری، فعالیت‌ انتخاباتی داشته باشند و حراست ادارات اجازه برخورد ندارند.

وی خاطرنشان کرد : دستگیری راه علاج و هنر نیست بلکه آخرین چاره است و در دستگیری‌ها آبروی شخص و خانواده ها اهمیت فراوانی دارد و باید در نظر گرفته شود ولی راه مبارزه با فساد همچنان ادامه دارد.

در این نشست که نماینده اکثر رسانه‌های استان حضور داشتند، خبرنگاران به ارائه پیشنهادات و نظرات خود در زمینه‌های مختلف از جمله عملکرد اداره کل اطلاعات و مشکلات مختلف جامعه و انتخابات و... پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار