رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی در حاشیه مراسم اختتامیه «جام رسانه امید» که با رویکرد «امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوب» تهران آغاز شد به خبرنگاران گفت: رسانه‌های استان در قالب دو تیم پنج نفره به نمایندگی از دوازده رسانه استان برای رسیدن به جام امید رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶ 18 May 2024

جهانگیر اسلام پرست در گفتگو با خبرنگاران گفت: شرکت کنندگان در این رویداد رسانه ای خدمات نظام اسلامی و پیشرفت های کشور و استان را در قالب‌های گزارش مکتوب، خبر، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس، پوستر، اینفوگرافی و کلیپ موبایلی روایت گری می کنند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را گسترش امید در جامعه با انتشار اخبار و محتوا‌های امید آفرین عنوان کرد و افزود: دشمنان با جنگ نرم در صدد القا و گسترش ناامیدی است که برگزاری چنین رویداد‌هایی میتواند در نقش برآب کردن توطئه‌های دشمنان و امید آفرینی نقش آفرین باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی افزود: جام رسانه امید یک رویداد ۳۶ ساعته است که در آن اصحاب رسانه و خبرنگاران پیشرفت‌های کشور و استان را در دو بخش تولید و انتشار محتوا در محور‌های جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی منتشر میکنند و از بابت حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی اثر، تعداد بازدید، اعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکسالعمل مخاطبان ارزیابی می شوند.

این رویداد ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران؛ مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) برگزار خواهد شد.
#پیشرفت_ایران
#آذربایجانغربی_مرزبان_پیشرفت
#جام_رسانه_امید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار