سخنگوی هیئت کوهنوردی همدان گفت: تیم سنگنوردی بانوان همدان با کسب یک مدال طلا و دو نقره عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشوری را کسب کرد.
کد خبر: ۹۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 19 September 2015
سخنگوی هیئت کوهنوردی همدان گفت: تیم سنگنوردی بانوان همدان با کسب یک مدال طلا و دو نقره عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشوری را کسب کرد.

به گزارش فارس؛عباس چشمه‌قصابانی  با اشاره به اعزام بانوان سنگنورد استان به رقابت‌های کشوری، اظهار کرد: هیئت کوهنوردی استان به منظور رشد این رشته به وی‍ژه در بخش بانوان، ورزشکاران زن را به رقابت‌های کشوری اعزام کرد.

وی ادامه داد: بانوان سنگنورد استان موفق شدند در این دوره از رقابت‌ها با کسب یک مدال طلا و دو نقره عنوان نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کنند.

سخنگوی هیئت کوهنوردی همدان افزود: در مرحله فینال رشته سر‌طناب در رده سنی نوجوانان B راحیل رمضانی موفق به کسب عنوان نخست شد و محدثه کهوند نیز بر سکوی دوم ایستاد.

وی با بیان اینکه در رده سنی جوانان نیز پروانه ردایی در رده دوم قرار گرفت، گفت: به این ترتیب در مجموع تیمی تیم همدان پس از تیم زنجان در جایگاه دوم مسابقات قرار گرفت.

چشمه‎قصابانی با اشاره به اعزام نونهالان و نوجوانان سنگنورد به مسابقات کشوری،‌ گفت: 17 سنگنورد نونهال و نوجوان استان را نیز به رقابت‌های کشوری اعزام کردیم.

وی بیان داشت: 10 ورزشکار اعزامی در بخش نونهالان و نوجوانان در بخش پسران و هفت ورزشکار در بخش دختران از صبح امروز با حریفان رقابت می‌کنند.

سخنگوی هیئت کوهنوردی همدان تأکید کرد: پنج سنگنورد از شهرستان نهاوند و بقیه از شهرستان همدان در این رقابت‎ها حاضر می‏‎شوند.

گفتنی است، رقابت‌ها در بخش نونهالان دختر و پسر و با حضور بیش از 250 سنگنورد نونهال و نوجوانان از صبح امروز در مجموعه فرهنگی ورزشی پیام مخابرات تهران پیگیری می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار