سه دیدار باقی مانده روز سوم لیگ برتر هاکی بانوان در همدان پیگیری و نتایج مشخص شد.
کد خبر: ۹۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 19 September 2015
سه دیدار باقی مانده روز سوم لیگ برتر هاکی بانوان در همدان پیگیری و نتایج مشخص شد.

به گزارش فارس؛ سه دیدارباقی مانده روز سومدور رفت هفتمین دوره لیگ برتر هاکی بانوان جام کوثر در گروه B پیگیری و نتایج رقابت‌ها مشخص شد.

در نخستین دیدار نوبت عصر روز سوم تیم آدینه کریمان کرمان مقابلاستقلال ساری قرار گرفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد.

در رقابت تیم‌هایهیئت هاکی همدان و هیئت هاکی گیلان در دیدار دوم؛ تیم میزبان موفق شد با نتیجه 2 بر یک تیم حریف را مغلوب کند.

تیم‌هایهیئت هاکی ایلام وشهرداری اراک در بازی سوم به میدان رفتند که در پایان هاکی‌بازان ایلامی 9 بر صفر اراکی‌ها را شکست دادند.

بدین ترتیب و با پایان رقابت‎ها در روز سوم 18 دیدار برگزار شد و هیئت هاکی گیلانسه پیروزی، یک تساوی و یک شکست را رقم زد.

آذربایجان شرقیدو پیروزی و دو شکست، تیم هیئت ایلام چهار پیروزی و یک تساوی وآدینه کریمان کرمان نیز سه پیروزی، یک تساوی و دو شکست را ثبت کردند.

هیئت هاکی همدان تا پایان روز سوم رقابت‌ها چهار پیروزی و یک تساوی و شهرداری اراک نیز پنج شکسترا از دیدار‌ها به دست آوردند.

گفتنی است تیم هیئت هاکی همدان در آخرین روز دیدار‌ها مقابل هیئت هاکی آذربایجان شرقی صف‌آرایی خواهد کرد.

دور رفت هفتمین دوره لیگ برتر هاکی بانوان جام کوثر با رقابت هفت تیم هیئت هاکی همدان، شهرداری اراک،آدینه کریمان کرمان، هیئت هاکی آذربایجان شرقی، هیئت هاکی ایلام، هیئت هاکی گیلان و استقلال ساری از 23 تا 26 شهریور‌ماه در سالن ابن سینا در حال پیگیری است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار