نماینده فدراسیون هاکی در لیگ بانوان گفت: برای نخستین‌بار 14 تیم نیمه‎حرفه‌ای در بخش بانوان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر در همدان اعلام آمادگی کردند که در دو گروه A و B با یکدیگر رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 18 September 2015
نماینده فدراسیون هاکی در لیگ بانوان گفت: برای نخستین‌بار 14 تیم نیمه‎حرفه‌ای در بخش بانوان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر در همدان اعلام آمادگی کردند که در دو گروه A و B با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش فارس؛حسن اباذری در حاشیه برگزاری دور رفت هفتمین لیگ برتر بانوان کشور جام کوثر اظهار کرد: فدراسیون هاکی جزو فدراسیون‌هایی است که چندین سال مسابقات را به صورت لیگ برتر باشگاهی و نیمه‎حرفه‌ای برگزار می‌کند.

وی گفت: هاکی رشته‌ای با سابقه 6 دور قهرمانی آسیا و عنوان چهارمی جهان در بخش آقایان و جایگاه چهارمی آسیا در بخش بانوان است.

نماینده فدراسیون هاکی در لیگ بانوان افزود: امروزه با توجه به پیشرفت‌های کسب شده در این رشته، هاکی داخل سالن ایران در آسیا شهرت دارد و قابل تأیید است.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات لیگ در سطح بالا و با حضور تیم‌های خوب و حرفه‌ای به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود، افزود: تیم‌هایی که نتیجه دلخواه در دور رفت را کسب نمی‌کنند می‌توانند در فاصله زمانی نیم‎فصل و با کسب آمادگی لازم نتایج خوبی به‌دست آورند.

اباذری هیئت هاکی همدان را از هیئت‌های برتر کشور دانست و گفت: رئیس هیئت هاکی همدان و همکاران وی در این مجموعه تلاش‌های بسیاری در برگزاری مسابقات داشتند.

وی خاطر‌نشان کرد: هیئت هاکی همدان همیشه دست راست فدراسیون بوده به طوری که هر زمان فدراسیون نیاز به کمک داشت این هیئت پیشقدم شد و میزبانی را پذیرفت.

نماینده فدراسیون هاکی در لیگ بانوان تصریح کرد: تیم معرفی شده استان همدان در هفتمین لیگ برتر بانوان کشور جام کوثر از تیم‌های خوب و آماده در رقابت‌هاست.

وی با اشاره به تعداد داوران حاضر در گروه B رقابت‌ها بیان کرد: از آنجا که می‌خواهیم داوری خوب در تورنمنت داشته باشیم 11 داور از شهر‌های مختلف را برای قضاوت به این دور لیگ در گروه B دعوت کردیم.

اباذری با بیان اینکه فدراسیون سعی بر ارتقای سطح داوران هاکی دارد، افزود: فدراسیون هاکی برای بالا بردن سطح داوران این رشته کمر همت بسته و هیئت همدان نیز در این لیگ کمک کردند.

وی با تأکید بر اینکه لیگ برتر هاکی امسال فرآیند خوبی را طی کرده، اظهار کرد: برای نخستین‌بار 14 تیم نیمه‎حرفه‌ای در بخش بانوان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر اعلام آمادگی کردند که در دو گروه A و B با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نماینده فدراسیون هاکی در لیگ بانوان ادامه داد: فدراسیون تصمیم گرفت به منظور افزایش کیفیت فنی لیگ این رقابت‌ها را در دو گروه برگزار کند چراکه در صورت برگزاری در یک گروه به 10 روز زمان نیاز بود.

وی یاد‌آور شد: برگزاری رقابت‌ تیم‌ها در یک گروه و در یک شهر که درگیر مسابقات و دیگر برنامه‌هاست مسائلی به دنبال دارد و برای یک شهر برگزاری رقابت‌ها با تعداد بالای تیم سنگین است.

اباذری خاطر‌نشان کرد: با توجه به پرداخت هزینه توسط تیم‌ها بعد زمان، مسافت و اسکان را در نظر گرفتیم و با برگزاری غیر‌متمرکز رقابت‌ها سعی کردیم مسابقات از سیستم لیگ خارج نشود.

وی گفت: بعد از برگزاری مسابقات رفت و برگشت، چهار تیم نهایی و صعودکننده، رقابت‌های رده‌بندی و فینال لیگ را به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار