رییس ستاد انتخابات کشور:
عرف گفت: دولت و وزارت کشور برنامه‌ای برای تعویق انتخابات ندارد و انتخابات طبق زمان بندی اعلام شده در ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 26 April 2021
رییس ستاد انتخابات کشور افزود: در مقاطع مختلف دوران پس از انقلاب اسلامی هم تحت هیچ شرایطی انتخابات به تعویق نیفتاده است، و در این مرحله نیز، قطعا انتخابات به تعویق نمی‌افتد و در ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، طرح برخی اظهارات ناظر بر تعویق انتخابات از سوی عناصر سیاسی و رسانه ای، گمانه زنی شخصی است و دولت و وزارت کشور هیچ برنامه‌ای برای تعویق انتخابات ندارد و ما این را به صراحت اعلام می‌کنیم.  

تاکید مستمر وزیر کشور: اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با انتخابات است که از قبل تنظیم شده است و باید  با دقت اجرایی شود. ما هم برای سناریو‌های مختلف آماده هستیم. البته امیدواریم با فروکش کردن موج چهارم بیماری در هفته‌های پیش رو و جلوگیری از ورود ویروس کرونای هندی به کشور، با موج جدیدی در خرداد ماه مواجه نشویم.  

وی افزود: قانون اساسی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در یک روز توجه دارد، بنابراین انتخابات در یک روز برگزار می‌شود، اما همه پروتکل‌های بهداشتی هم برای مردم و هم برای عوامل اجرایی با دقت اجرایی می‌شود. 

عرف گفت: حدود ۷۰ هزار شعب اخذ رای در محیط‌های امنی حتی المقدور در فضای باز یا دارای سقف بلند و تهویه مناسب در نظر گرفته می‌شود و البته برای اینکه عوامل اجرایی هم در معرض ابتلا قرار نگیرند، مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار