امام جمعه همدان بابیان اینکه طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسراییل یک دجال است، گفت: مسلمانان باید در برابر دجال بزرگ اسراییل بیدار باشند.
کد خبر: ۹۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 13 September 2015
امام جمعه همدان بابیان اینکه طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسراییل یک دجال است، گفت: مسلمانان باید در برابر دجال بزرگ اسراییل بیدار باشند.

به گزارش مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه اسراییل یک دجال است و اگر آن را از در بیرون کنیم از پنجره وارد می شود، عنوان کرد: ۱۰ میلیون آواره در سوریه و ۵ میلیون بی خانمان در عراق همه از ظلم و ستم آمریکا و اسراییل است که مسلمانان باید در برابر آنها بیدار باشند.

وی با بیان اینکه با وجود رهبر معظم انقلاب هیچگونه نگرانی باقی نخواهد ماند، بیان کرد: دشمنان در تلاش هستند که به ما ضربه بزنند اما باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم که کوچک ترین صدمه ای به ما وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به سخن رهبری که فرمودند به فضل الهی تا ۲۵ سال دیگر اسراییلی وجود نخواهد داشت، عنوان کرد: این سخن رهبری مشت محکمی بر دهان اسراییل بود.

آیت الله محمدی با بیان اینکه امریکا و اسراییل دو دشمن کینه توز هستند که هیچ حسن نیتی ندارند و نخواهند داشت، بیان کرد: فرض کنیم با امریکا به توافق رسیدم، پس جنایت های آن را باید چکار کنیم؟.

وی در ادامه بابیان اینکه احکام نورانی اسلام هدفمند وضع شده اند و هیچ یک از آن ها عبث نیستند، بیان کرد: هر دستوری که حلال و حرام آن مشخص شده یک مفسده واقعی پشت سر آن قرار خواهد داشت به عنوان مثال آن چیزی که خداوند حرام کرده یک مفسده خطرناک پشت سر آن خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه تا زمانی که امام عصر ظهور نکند فلسفه بسیاری از احکام را نمی دانیم، عنوان کرد: در بعضی از زمان ها که عقل وجود دارد فلسفه احکام را می توانیم یاد بگیریم اما زمانی که عقل نباشد گم می شویم.

آیت الله محمدی با بیان اینکه یکی از فریضه های با عظمت، فریضه حج است، افزود: اگر به کنگره عظیم حج یک تجسم عینی بدهند یک غوغا و طوفان در جهان به پا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه ما از حج یک دورنمایی و اعمال بی محتوا ساخته ایم در حالی که اصل حج این نیست، افزود: بعضی از مطالب به قدری بلند است که واجب است آن را بارها تکرار کرد که فریضه حج نیز از این مطالب است.

وی با بیان اینکه قران کتاب تدوین است و انسان قران تکوین، عنوان کرد: این دو کتاب مکمل یکدیگرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه کنگره عظیم حج در اسلام یکی از عالی ترین نمادهای بندگی انسان در برابر خداوند است، گفت: هر کدام از اعمال حج یک فصل است که اگر با جلال واقعی خود برگزار شود تمام انسان ها و جامعه و تمام سرنوشت ها متحول خواهد شد.

آیت الله محمدی با بیان اینکه امت اسلام در کنگره عظیم حج باید تمام منافع اسلام را در نظر بگیرند، عنوان کرد: اگر همه مسایل سیاسی، تربیتی، اخلاقی و عرفانی حج را رعایت و به آنها توجه کنیم مسلمانان آنقدر ستم، ظلم و بدبختی را تحمل نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه فریضه حج به قدری مهم است که اگر امت اسلام آن را ترک کند هلاک خواهد شد، افزود: کسانی که حج بر آن ها واجب باشد و آن را به جا نیاورد زمان مرگ، یهود یا نصرانی از دنیا خواهند رفت چراکه فریضه حج را به جا نیاورده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در ادامه سخنان خود به رشادت های روحانی شهید آیت الله انواری اشاره کرد و گفت: یادواره این شهید بزرگوار دوشنبه هفته آینده در حوزه علمیه همدان برگزار خواهد شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار