رئیس فدراسیون کشتی با تأکید بر اینکه خود را علامه دهر ندانید، این منیت امروز گریبانگیر کشتی است افزود: در گذشته کشور قریب به یک میلیون کشتی‌گیر داشت، اما این آمار امروز به ۴۰ هزار نفر رسیده است و این یعنی فاجعه!.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 10 December 2020
به گزارش فارس از همدان، علیرضا دبیر در نشست با جامعه کشتی استان همدان با اشاره به مشکلات کشتی همدان خطاب به مربیان، اظهار کرد: شما مربیان مقصر مشکلات کشتی در همدان هستید، زیرا نصف خلل ایجاد شده در این ورزش را شما‌ها درست کردید.

وی با بیان اینکه «منم منم پدر کشتی همدان را درآورده است» و همین منیت شما‌ها این وضع را خلق کرده است گفت: مشکل امروز کشتی همدان پول نیست، به عقیده من مربی است و نباید از این حرف من دلخوری ایجاد شود.

رئیس فدراسیون کشتی با تأکید بر اینکه خود را علامه دهر ندانید، این منیت امروز گریبانگیر کشتی است افزود: در گذشته کشور قریب به یک میلیون کشتی‌گیر داشت، اما این آمار امروز به ۴۰ هزار نفر رسیده است و این یعنی فاجعه!.

وی با بیان اینکه اگر کشتی بخواهد همین روند را ادامه دهد تا چهار سال دیگر باید آن را جمع کرده به خانه‌هایمان برویم تأکید کرد: مربیان باید فکری به حال وضعیت همدان کنند؛ ما قطعاً از استان‌های دیگر به همدان مربی خواهیم فرستاد.

دبیر اضافه کرد: کشتی استان همدان جزو چهار استان اول کشور است، اما از رقبای خودش بسیار عقب مانده، برای استانی که چندین مدال المپیک و جهانی و آسیایی دارد این اصلاً خوب نیست.

وی اظهار کرد: ورزش کشتی انتها ندارد و مربیان باید همواره دنبال کسب علم باشند، برای کسب موفقیت هم همیشه باید تلاش کرد و همواره خود را با آخرین علوم روز هماهنگ ساخت.

رئیس فدراسیون کشتی خواستار توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان به کشتی به عنوان ورزش اول کشور شد و تصریح کرد: متاسفانه امروز کشتی کشور با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و با دلار ۱۷ هزار و دویست تومانی نیاز یک ساله‌اش به ۷۱ میلیارد تومان می‌رسد، اما اما وزارت ورزش با ۱۳ میلیارد تومان پرداختی از ما کار میخواهد.

وی با بیان اینکه با ۵۰ میلیارد تومان بدهی فدراسیون را تحویل گرفتم و کار بسیار سختی را قبول کردم خاطرنشان کرد: همه باید برای بازگشت استان همدان به روز‌های اوج آن در کشتی تلاش کنیم، زیرا همدان مملو از استعداد‌های ناب است و باید مربیان و مسئولان هیئت بی‌وقفه تلاش کنند تا این استعداد‌ها را کشف و شکوفا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار