علی احسان خویشوند خواستار خودداری از برگزاری تجمع‌های خانوادگی شد و افزود: برخی رانندگان تاکسی هم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که این مساله مشکل ساز خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 21 July 2020
رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند از تشکیل پرونده تخلف رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برای ۱۲ نانوایی در نهاوند خبر داد.

به گزارش مهر، خویشوند از تشکیل پرونده تخلف از پروتکل‌های بهداشتی برای ۱۲ نانوایی در شهر نهاوند و ارجاع آن‌ها به مراجع قضائی خبر داد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند عدم بکارگیری متصدی اخذ وجه از مشتریان را از جمله این تخلفات عنوان کرد و افزود: در زمان همه گیری کرونا افرادی که به صورت مستقیم با پخت و پز نان سر و کار دارند حق اخذ وجه اعم از پول نقد را ندارند و باید و از طریق کارت خوان وجه را دریافت کنند.

علی‌احسان خویشوند بابیان اینکه شهروندان باید فاصله گذاری مناسب از دیگر مشتریان در صف نوبت خرید نان را مدنظر داشته باشند، گفت: مردم باید طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی همچنین افزود: برگزاری مراسم ختم و عروسی در شهرستان نهاوند تا اطلاع ثانوی ممنوع است و در صورت مشاهده مواردی از این موضوع برخورد قانونی خواهد شد.

خویشوند با بیان اینکه ادارات دولتی و بانک‌ها باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند، افزود: اماکن ورزشی، سفره خانه‌ها و رستوران‌ها و تالار‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: والدین پروتکل‌های بهداشتی را در خصوص کودکان و نوجوانان خود رعایت کنند چرا که موج جدید کرونا ویروس کودکان و نوجوانان را در معرض خطر قرار می‌دهد.

وی خواستار خودداری از برگزاری تجمع‌های خانوادگی شد و افزود: برخی رانندگان تاکسی هم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که این مساله مشکل ساز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار