مدیر فرودگاه همدان گفت: از 16 شهریورماه 2 هزار و 700 زائر از فرودگاه همدان به حج تمتع اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 03 September 2015
مدیر فرودگاه همدان گفت: از 16 شهریورماه 2 هزار و 700 زائر از فرودگاه همدان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس؛علی کیخایی با بیان اینکه پروازهای حج تمتع از همدان از 16 شهریورماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: نخستین پرواز با هواپیمای پهن پیکر ایرباس ساعت 4:55 به مقصد جده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروازها به مدت چهار روز از همدان ادامه دارد، گفت: آخرین پرواز 19 شهریورماه از همدان به مقصد جده انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه حج تمتع امسال در قالب 9 پرواز با 2 هزار و 700 زائر از فرودگاه همدان انجام می‌گیرد، تصریح کرد: پروازهای امسال دو استان کردستان و همدان را پوشش می‌دهد.

وی بیان کرد: برای برقراری پروازهای ایلام از همدان نیز اعلام آمادگی کردیم که امسال یا سال آینده تحقق می‌یابد.

کیخایی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم برای برقراری این سفر انجام شده، افزود: با پشتیبانی صورت گرفته ضمن فراهم شدن تجهیزات مقرر شد پروازها سر ساعت انجام شود.

وی با بیان اینکه کارگروه پرواز حج تمتع شکل گرفته است بیان کرد: این کارگروه 31 مصوبه داشت زیرا امسال تعداد زائران به علت دربرگیری دو استان بیشتر شده است.

مدیر فرودگاه همدان تصریح کرد: در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و با آمادگی سیستم کمک ناوبری، طرح و برنامه‌ها نیز برای پروازها تکمیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: 24 ساعت قبل از پرواز بارها تحویل گرفته می‌شود تا پروازها به موقع انجام شود که بر این اساس فرودگاه نیز به صورت 24 ساعته عملیاتی است تا پروازها انجام شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار