هادی بیگی‌نژاد با اشاره به بی‌عدالتی و شکاف اجتماعی عمیق در جامعه امریکا عنوان کرد: این کشور هم اکنون از نظر مدیریت و عدالت بهم ریخته است موضوعی که بیانگر ناعدالتی و تبعیض نژادی در این کشور است.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ 15 June 2020
نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به بی‌عدالتی و شکاف اجتماعی عمیق در جامعه آمریکا، گفت: این کشور هم‌اکنون از نظر مدیریت و عدالت به‌هم ریخته است موضوعی که بیانگر ناعدالتی و تبعیض نژادی در این کشور است.

به گزارش تسنیم، بیگی‌نژاد درباره اتفاقات رخ داده در آمریکا اظهار داشت: اگر رسانه‌ها بتوانند به درستی وقایع رخ داده در آمریکا را پوشش داده و بیان کنند آن وقت مردم جهان نقاط ضعفی از آمریکا مشاهده می‌کنند که پیش از این، آن را باور نداشتند.

 وی با اشاره به جایگاه علمی و پیشرفت‌های کشور آمریکا در بخش‌های مختلف، افزود: اگرچه این موفقیت‌ها و جایگاه ممتاز علمی به این کشور ابهت ویژه‌ای داده است به گونه‌ای که مردم جهان تصور می‌کردند بالاترین حد از قدرت و علم در این کشور وجود دارد، اما دیدیم یک ویروس کوچک به نام کرونا چگونه آبروی آن‌ها را برد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اتفاقات رخ داده در ایالات متحده آمریکا نه تنها سبب فروپاشی هیبت آمریکا شد بلکه ذهنیت مردم نسبت به این کشور را تغییر داد و سبب شد نگاه مردم جهان نسبت به این حکومت منفی شود.

وی با اشاره به بی‌عدالتی و شکاف اجتماعی عمیق در جامعه امریکا عنوان کرد: این کشور هم اکنون از نظر مدیریت و عدالت بهم ریخته است موضوعی که بیانگر ناعدالتی و تبعیض نژادی در این کشور است.

 بیگی نژاد تصریح کرد: امروز هیبت آمریکا که با آن مردم جهان را ساکت می‌کرد و به واسطه آن اقداماتی را انجام می‌داد که سبب سلطه این کشور بر دیگر ملت‌ها می‌شد فرو ریخته است موضوعی که حتی سبب تضعیف حامیان این کشور در منطقه غرب آسیا نیز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار