نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: نکوداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی امری ضروری است.
کد خبر: ۸۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 31 August 2015
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: نکوداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی امری ضروری است.

به گزارش ایرنا؛آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: برکات برگزاری چنین جلساتی قابل احصا نیست بگونه ای که امام راحل فرمودند 'زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست'.

وی اضافه کرد: با وجود چنین توصیفی که بنیانگذار کبیر انقلاب داشتند ولی کمتر دیده شده که این فرموده مبارک امام راحل (ره) تفسیر و بهره برداری شود.

وی اظهارکرد: به طور حتم اجر و ثواب حاضران و برگزار کنندگان این آیین کمتر از فردی که در جبهه حق علیه باطل به شهادت رسیده نیست.

امام جمعه همدان تاکید کرد: چنانچه برگزاری اینگونه آیین ها و مراسمات به فراموشی سپرده می شد به طور حتم امروز دیگر نامی از شهدا و رشادت های آنان نبود.

آیت الله طه محمدی یادآوری کرد: بعد از تعیین امام علی(ع) از سوی پیامبر(ص) به عنوان رهبری مسلمین توطئه های فراوانی صورت گرفت بگونه ای که هم اینک برخی افراد درستی واقعه غدیرخم را زیرسوال می برند.

وی افزود: چنانچه آیین محرم و عزاداری برای سید و سالار شهیدان نیز نبود برخی شهادت امام حسین (ع) را نفی کرده و می گفتند ایشان بر اثر بیماری جان باخته است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: برخی افراد کج فهم و نادان افرادی که در جبهه حق به درجه رفیع شهادت نائل می شدند یا افرادی که در خاک عراق شهید می شدند را به بهانه غصبی بودن زمین را در مزه شهدا قلمداد نمی کردند.

طه محمدی دوران شهیدان رجایی و باهنر را مصداق دولت کریمه دانست و گفت: دوران حضور این دوشهید گرانقدر تمامی ویژگی های دولت کریمه را به همراه داشت.

وی یاداوری کرد: با وجود بیش از سه دهه تلاش سران استکبار علیه ایران ولی هم اینک ملت ایران اسلامی از دید دوستان و دشمنان این کشور ، عزیزترن ملت جهان شناخته می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: در سایه دولت کریمه خط نفاق رسوا شد و اربابان و پیروان نفاق به هیچ جایگاهی دست نیافتند.

آیت الله طه محمدی افزود: با وجود اینکه دنیال استکبار از ایران رانده شده اند ولی با هر ترفندی قصد نفوذ در این کشور اسلامی را دارند ولی با وجود رهبری فرزانه و با تدبیر به دسیسه های خود دست نمی یابند.

وی اضافه کرد: سران استکبار جهانی بیش از سه دهه است که ایران را به حمله نظامی تهدید می کنند ولی تاکنون جرات تعرض به خاک ایران را نداشته اند چون آنها از اقتدار، صلابت و پیشرفتهای علمی ایران در هراس هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار