نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: ۳۰ سال است که دشمن اعلام می‌کند که گزینه نظامی روی میز است ولی تاکنون اقدامی کرده است چرا که اقتدار ارتش، سپاه و نظام جمهوری اسلامی ایران و دسترسی کشور ما به سلاح‌های پیشرفته اجازه تخطی در دشمن را نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ 01 September 2015
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: ۳۰ سال است که دشمن اعلام می‌کند که گزینه نظامی روی میز است ولی تاکنون اقدامی کرده است چرا که اقتدار ارتش، سپاه و نظام جمهوری اسلامی ایران و دسترسی کشور ما به سلاح‌های پیشرفته اجازه تخطی در دشمن را نمی‌دهد.

به گزارش تسنیم؛به گزارش آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در مراسم بزرگداشت شهدای دولت در مسجد مهدیه همدان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، اظهار داشت: در مراسم بزرگداشت شهدا کمتر مشاهده می‌شود که از این سخن نغز رهبری به تفسیر استفاده شود.

وی افزود: در این سخن مبالغه وجود ندارد و تعویل و تفسیری دیگری نیز ندارد به طوری که حضور در مراسم بزرگداشت شهدا برابر با کسب ثواب یک شهادت در نامه عمل است و کمتر از شهادت به شمار نمی‌آید.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت سبب ماندگاری یاد شهیدان رجایی و باهنر شده است، تصریح کرد: بیش از ۱۴۰۰ سال از شهادت جانسوز امام حسین(ع) و یارانش می‌گذرد اما برپایی مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) در محرم سبب جاودانگی این قیام شده است اما متأسفانه برخی با برگزاری مراسم قمه‌زنی قیام کربلا را دچار خدشه می‌کنند.

آیت‌الله محمدی بیان کرد: فلسفه برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا این است که راه، آرمان و هدف والای شهدا یادآوری شود و به فراموشی سپرده نشود.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های هر شهید می‌توان درس‌های زنده، نورانی و ماندگار یاد گرفت، افزود: دولتی که توسط شهیدان رجایی و باهنر اداره می‌شد دولت کریمه بود در این راستا از ویژگی‌های دولت کریمه این است که به اسلام و اهل اسلام عزت، سربلندی و افتخار می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان عنوان کرد: ۳۴ سال است که دنیای استکبار و سلطه و قدرت‌های شیطانی و دجال‌های غرب به جنگ ما آمدند اما به برکت خون شهدای انقلاب امروز ایرانیان عزیزترین ملت‌های جهان هستند.

امام جمعه همدان افزود: در سایه دولت کریمه خط نفاق رسوا می‌شود و پیروان خط نفاق و اربابان نفاق همچون امریکا و اسرائیل در هیچ زمانی به میزان اکنون در نظر مردم جهان منفور نشدند.

وی با اشاره به فرموده امام(ره) مبنی بر اینکه «ابهت دو ابرقدرت را در جنگ شکستیم»، اظهار داشت: این جسارت، قدرت، اعتماد به نفس و عزتی که وجود دارد ثمره شجره طیبه است و به همین دلیل قدرت‌های شیطانی با تمام توان جلو آمدند تا دولت کریمه شکل نگیرد اما تاکنون موفق نشدند.

محمدی با تأکید بر خودسازی در مکتب اسلام عنوان کرد: امروز که دنیای استکبار با هزاران ترفند سعی دارد جنایت‌ها و خیانت‌های خود را عملی کند ملت مسلمان باید بسیار هوشیار باشند و با مقابله، دشمن را حقیر کنند.

وی افزود: ۳۰ سال است که دشمن اعلام می‌کند که گزینه نظامی روی میز است ولی تاکنون اقدامی کرده است چرا که اقتدار ارتش، سپاه و نظام جمهوری اسلامی ایران و دسترسی کشور ما به سلاح‌های پیشرفته اجازه تخطی در دشمن را نمی‌دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار