محسن کاوه گفت: تنبیه یک کشتی‌گیر باید فعالیت سخت بدنی باشد نه اینکه حرف‌های نامربوط به او گفته شود و تشویق‌ها نیز باید بیش از تنبیه انجام شود.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 11 June 2020
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشور با تاکید بر اینکه هدایت کشتی‌گیران در تمرینات باید با دیدگاه حرفه‌ای اجرا شود گفت: مربیان باید کشتی را در حالت‌های مختلف آموزش دهند و شرایط مسابقه را در مرور فن ایجاد کنند.

به گزارش ایرنا، کاوه در دوره توجیهی و دانش افزایی مربیان کشتی استان همدان با تشریح نکات فنی مهم و مورد توجه مربیان در تمرین و مسابقات گفت: اعتقاد زیادی به مرور فن دارم چرا که اعتماد به نفس و توانایی‌های فنی کشتی گیر را بالا می‌برد.

مربی سابق تیم ملی کشتی کشورمان خاطرنشان کرد: مرور کمتر از یک ساعت مفید برای هیچ کشتی‌گیر موثر نیست و در حالت تاکتیکی نیز باید شبیه سازی تمرینی انجام شود.

کاوه گفت: در شرایط مسابقه یک مربی حرفه‌ای فقط راهکار به کشتی گیر می‌دهد و بی جهت اسم کشتی گیر را صدا نمی‌زند.

وی با تاکید بر لزوم ارتقا سطح تاکتیکی کشتی گیران گفت: قهرمانان مشهور و معروف کشتی همواره به اجرای مرور فن در تمرینات پرداختند و همین مساله باعث شد تا در مسابقات به لحاظ آمادگی تکنیکی و مسایل روحی در بهترین شرایط باشند.

کاوه ادامه داد: تنبیه یک کشتی‌گیر باید فعالیت سخت بدنی باشد نه اینکه حرف‌های نامربوط به او گفته شود و تشویق‌ها نیز باید بیش از تنبیه انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه لباس مربیان در حین تمرین و مسابقه باید مرتب باشد، بیان کرد: اخلاق و رفتار مربی باید الگوی کشتی‌گیر باشد و از توهین به شاگرد پرهیز شود.

محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشور به دعوت هیات کشتی استان همدان برای تدریس در دوره توجیهی و دانش افزایی مربیان همدانی به این شهر سفر کرده است.

کاوه در جریان سفر به همدان به عیادت داریوش میرابیان از پیشکسوتان مطرح کشتی این شهر رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار