نیروی انتظامی : مردم برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از هر گونه تظاهر به روزه خواری و پوشش های نامتعارف در واحدهای صنفی و اماکن عمومی خودداری کنند.
کد خبر: ۸۴۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳ 24 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نیروی انتظامی استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای هم استانی های عزیز در اطلاعیه ای از مردم خواسته به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از هر گونه تظاهر به روزه خواری و پوشش های نامتعارف  در واحدهای صنفی و اماکن عمومی که برابر دستورالعملهای ستاد ملی مبارزه با کرونا مجاز به فعالیت میباشند خودداری شود.

در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت حرمت این ماه مبارک از سرو غذاهای سرد و گرم در پارکها، تفرجگاهها، معابر عمومی و جلوی واحدهای صنفی خودداری گردد.

از رانندگان محترم وسایل نقلیه عمومی انتظار میرود با رعایت نکات بهداشتی و ضد عفونی مداوم خودروها از هرگونه  تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودور و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز نمایند.

با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی آن دسته از واحدهایی که دارای مجوز فعالیت در ماه رمضان هستند فعالیت آنان صرفا بصورت بیرون بر و پیکی بوده و بایستی از هر گونه خدمات مراجعه و تجمع حضوری اکیدا خودداری گردد.

درصورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا با بازگشایی مراکز پذیرایی عمومی از جمله رستورانها، سفره خانه ها و قهوه خانه ها فعالیت اماکن یاد شده از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.   

بدیهی است مسئولیت عدم رعایت مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و دیگر موارد یاد شده مسئولین و متولیان اماکن مربوطه خواهند بود.

در پایان از همه شهروندان گرامی تقاضا میشود در صورت مشاهده هر گونه جرایم و تخلف مربوط به عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و توصیه های بهداشت فردی و اجتماعی در تمام واحدهای صنفی و اماکن عمومی مراتب را از طریق شماره تلفنهای 110 و 21821259 و یا نزدیکترین مرکز نیروی انتظامی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار