معاون فرهنگی شهرداری همدان گفت: به مناسبت سالروز بزرگداشت بوعلی سینا و روز همدان نمایشگاه «همدان در گذر ایام» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 27 August 2015
معاون فرهنگی شهرداری همدان گفت: به مناسبت سالروز بزرگداشت بوعلی سینا و روز همدان نمایشگاه «همدان در گذر ایام» برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛محمدرضا بیاناتی اظهار کرد: به مناسبت سالروز بزرگداشت بوعلی سینا و روز همدان نمایشگاه «همدان در گذر ایام» در نگارخانه نگاه نو یا عین‌القضات با همکاری سازمان اسناد ملی غرب کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری پیاده‌روی و کوه‌پیمایی خانوادگی کارکنان شهرداری به مناسبت هفته همدان در بلوار ارم از دیگر برنامه‌های روز همدان است.

معاون فرهنگی شهرداری همدان از برگزاری جشن ویژه توسط تشکل‌های فعال در بوستان‌های 19 نقطه شهر خاطرنشان کرد: تور همدان‌گردی ویژه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ویژه شهروندان نیز تا پایان شهریورماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی و بازی‌های فکری شامل مکعب روبید، اُتللو و دومینو با مشارکت خانه هوش و خلاقیت در خانه ریاضیات استاد غیور یادآور شد: رصد شبانگاهی ستارگان به مدت سه شب از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته همدان برگزار خواهد شد.

بیاناتی بیان کرد: امور فرهنگی شهرداری هم نسبت به برگزاری شب شعر و نثر به مناسبت سالروز میلاد امام رضا (ع) با گویش همدانی در تالار فجر اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت ولادت امام رضا(ع) و هفته همدان نمایشگاه «شهر من شهر همدان» با محوریت مسابقه عکس زیبایی‌های شهر همدان برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار